Friday, May 16, 2008

kind of lost my words!

"The way he licks his lips, im in an infatuated state of mind"

haha.. vilka himlans äventyr vi beger oss ut på nanii andersson! Good times.


IGÅR dåra.. efter mycket om och men, begav vi oss med 20 bussen till Amar där coolingarna hade grillat och maxat drickan haha. festliga pojks. Sen fixades vi in på Deep och stressade dit till innan 23 och gled in och betalade endast 20kr för gaderob wuhuu! smet.

Sen va det ju typ vi plus 10 som va där så tidigt haha, ne men ah.. men sen blev det himla fartfyllt! Patrick stod för underhållningen får vi väll säga ;D och det va himla mysigt o speciellt med alla små pratstunder igår (de flesta ute på terassen) må jag säga haha, det gäller alla som känner sig inblandade :P typ...

Vid.. halv 1 kanske haha?! så upptäckte jag eve o mario att vi va dom ända kvar inomhus från vårat gääng :S helloo? så vi bestämmde oss för att gå ut, leta rätt på folk, och gå till KEBABHOUSE vihoo! Det va det mest onödigaa i hela mitt liv. 2 tuggor så gick det inte mer, uuh. Och där satt vi Me Nanii Brandie Mario o Patrik coola som få haha på en onsdagsnatt. Misstänker taxi? Jaa sova.

(Nu har jag sett 10 000b.c och run fatboy, run haha) Idag har jag haft ont i huvudet heela dagen gash. När jag kom hem från stan va det snabbt ombyte till mjukisar som gällde! Öskade det hade varit sool så jag hade kunnat dö på altanen i min bikini, thankyouverymuch. Efter några timmar anlände oxå evelina andersson till hållplatsen Greylive, vi bestämmde oss snabbt som apan att det va Campino ftw! Vi delade på en kebabpizza, som gjorde att vi mådde ännu mindre bra! MEN vi fick maxad rabatt hihi av våra pizzakompisar haha. Alltid lika kul att bli igenkännd på en pizzeria visst :S and after that begav vi oss till lerum för att sola xD squeeze oss, men jag hade liksom inget annat för mej haha! Jag fruktade ett svartsolat ansikte och utdöd hud, meeen icke! Blev himla festligt istället haha, nu när solen ändå har gett upp.


Och nu är jag häääär! Imorgon är det fredag :S jag o eve är left all alone haha.. ne.. meen vad sker? inget misstänker jag. SOL KANSKE!?



bisou!
Jackie

No comments: