Friday, May 23, 2008

All night long!..

Let the music play on..
Feel it in your heart and in your soul,
Let the music take control.

..come on and sing my song!

Mmm misstänker Lionel Richie är för mysig haha. Iaf his songs! Nu sitter jag här och är himla trött helt plötsligt, ska kolla klart Boston Legal sen sovaaa! Idaag har varit en aktiv dag haha, igen :D typ iaf..

Vaknade vid 11, gick ner och gick ut o gick i en timme med evelinaaa! Efter några timmar va vi inne i stan och jag köpte 2 nya bööckeer viho! the It Girl - Wreckless och Gossip Girl - The Carlyles braa visst! äntligen..Efter det gick vi igenom alla "bodyshops" i stan och letade body butters :D ska inskaffa nya imon på rean hihi!!

Back home blev det fil flingor och hallonsylt at my place! och dö i soffan, kolla mtv och halv sova haha.. När eve gick kom pappa o kompani hem (med 2 pizzor!) INTE OK, jag fick panik och bestämmde mig efteråt att det var dags att gå ut o gå igen haha.. såå 22.44 skuttade jag ut på vägen och blev "skrämd" av erica o johanna som så fint skulle hälsa på mig precis :D Jag o johanna gick mot henne och sedan fortsatte jag ner i mörkret bland ladorna!! Det blev föör mörkt så jag sprang resten av vägen (halva vägen dåå typ) VIHO, himla bra, himla surprising haha..(plus att jag gjorde mina situps o armhävningar när jag ändå va igång)! Why nooot.

Meen när jag kom hem blev jag typ pigg igen, satte mig på bordet framför tvn och glodde på diverse program! Och nu då måste jag skynda mig innan det slutar, så jag kan gå o lägga mej!!

Imon blir det nog stan snabbt? Sen ut? Hemma? Who knows who cares? (I do) mihihi.. men men, no stress iaf!!

Lionel Richie - All Night Long

Gooodnaattdåraa
Jackie

No comments: