Monday, May 5, 2008

freakin frustrating!

Ooookej ungefär allt jag fruktade idag hände!

Ingen operation.(fckshitass)
Lipa lipa gråt gråt.
Timmar spenderade på akuten i Mölndal.
******* ** ********.

Men.. jag misstänker jag blev räddad av mina biggest love, DANSEN! I sista sekunden blev det TwistedFeetDA's slutföreställning i Storan! Hejja Lisa Hejja Jaz! och jag blev lika arg på mej själv som vanligt när jag hör en bra låt eller ser en bra dans som JAG VILL DANSA TILL :( det tog iaf mina tankar bort från allt annat och jag hade mer än garna smitit in på den sista för att se allt igen :D Speciellt.. haha..


"VEM F ÄR SNYGGINGEN PÅ SCENEN!? Misstänker du ska hooka åt mig!"

Jaz som inte ens visste att jag var där o kollade blev litee förvirrad haha, men nu vet hon mmhm!!
Imorgon ska jag på intervju @ Victoria of Sweden! Herregu va underbart om jag hade fått jobb där, för kul :D Hoppas på det bästa när jag gliiider in med mina kryckor med flames! (HAHA not) men men :)
nu måste jag iaf sova! Såg de nya gossip girl nu med, phuw I needed that!
Jackie
Crossfade - Cold den har vi saknat ja.

No comments: