Thursday, May 8, 2008

Godis, ge mig godis!

Hola mamacitas!

Nu sitter jag här alldeles för sent igen, ville sova tidigt så att jag kunde vaakna tidigt o hoppa över till eve o sola :D

Idag har varit en bra dag! Vaknade vid 12 lr något och såg ett moln!! Men det slutade med en timmes solning at naniis, viho! Det räckte för att få lite färg skaru veta! Sen har vi hängt i västra frölunda här o där och kollat Högsbos tränings match! Mumms, fullt med godis. Yannick är nu karlsson på taket, även om jag inte fick säga så så gär jag det nu (A) Challe är back in town med, wuhuu ;D What else? hm jag är bra på det här med snabba bloggar nu visst!?

Igår dåra.. intevjun gick bra tror jag, det va en udda intervju haha, han hade inga frågor egentligen vi pratade mest fram o tillbaka. Sen åkte jag till eve och vi somnade på studsmattan med täcken o mys! Sen kollade jag Gossip Girl hela natten typ :P MM saknad!

Imorgon blir det solning! Och.. nu vill jag ha godis! Blev sjukt taggad idag för övrigt haha, FEST SNART ELLER!? Pff.. Mario! Struntprat, vi ska allt visa dig Jag o Evelina haha! Student snart? Ja tack :D Locking forward to it, i must say. Seeen får vi la se vad som sker! Ingen stress när solen är här.

Nighty
Jackie
Still I kept my tears inside
Cause I knew if I started I'd keep cryin
For the rest of my life with you
I finally built up the strength to walk away
Don't regret it but I still live with the side effects

When I space am I still dreaming 'bout them violent times?
Still little protective 'bout the people that I let inside
Still little defensive thinkin' 'bout me tryin' to run my life
Still little depressed inside, I fake a smile and deal with the side effects

No comments: