Sunday, May 18, 2008

tooo tired!

Gash, måste sova!

Mina händer är helt frusna så jag bara skriver fel hela tiden haha. Jag har ju massa o skriva nu, men ska ta allt på 2 meningar typ haha..

Sitter o tar igen med Beccs på msn! Föör längesen misstänker jag huhu. Dags att ta tag i saker o ting igen! När sommaren kommer löser sig aaallt haha, är min inställning! Såå the faster the better..

Igååår vare PJ50 som gällde! Peter fyllde år o hade fest i trädgårds föreningen! Det va ca 100 pers, och av 4 långbord va sista delen av ett av borden fyllt med ungdomar hihi! Nästan som släktkalas, som vanligt, på alla dessa fester! KUL äre iaf! Det va tal, uppträdande, daaans o musik! (o mat!!) och dricka (open bar thankyouverymuch) haha.. Vi kids hade det bra iaf.. Det blev en del roliga kommentarer under kvällen:
"Jamen just det jaa! Du är Seans kompis! Haha vet ni vad, en gång när jag gick ner i min sons rum för att hämta kläder hittar jag två underbart vackra mörka tjejer i sängen med min son! Och då va det jacqueline o jazmine!" HAHA. tack..för den fina och feltolkade upplysningen!
"Hej hej! Hörde att du brukar bo hos oss ibland!"
YES, öjersjö is the sheat haha. Sean har skönt folk i sitt hem :)

Vid halv 2 tiden kanske begav sig Jag Sandra Patricia Nadja Åsa Simon Fredrik iväg mot Avenyn för att fortsätta natten ute :D Det blev galler klättring och mina händer ser idag ut som om jag har blivit korsfäst :P När vi inte kom in dit vi ville så blev det BLVD i kanske 30min med gratis inträde and free drinks, thanks boys hihi!

Vid halv 4 satt vi i köket hos familjen Joxelius i fiskebäck och åt pizza, sen dog vi haha..



Idag vare fullt hus igen, och alla clubfolk med dagen-efter-feeling erövrade sofforna och tvn! Vi sååg the Bourne Ultimatum! festlig faktiskt! nu ska jag bara se dom 2 första med xD

Sen kom mamma (inte så snabb) o hämtade mig, så jag kunde hänga med baltjejerna Ida Eve Johanna, och sedan leka papparazzi utanför Palace! huhu, nog om deras afton ;D som började och tog slut.


At home..har kollat the one and only Bodyguard haha! Föör längesen och jag insåg att jag glömt hur den började! inte ok!! Nu sitter jag här och lyssnar på Danity Kane - Sucka for Love(och lite nya Lil Wayne låtar). Gash jag fastnar alltid för en låt o spelar sönder den haha.. meen den passar så fint nu i dessa tider så why not :D Imon är det måndag, sen är det tisdag!(A)

Såå det va 2 rader lr huur!? Har glömt massa vet jag men hey, om du inte va där syynd!

(:

Nighty
Jackie

No comments: