Thursday, May 22, 2008

you never know!

hmm vart va jag sist? gash..

Jag misstänker klockan är för mycket och jag är alldeles för trött för sånthär! Idag har varit en aktiv dag, mycket rörelse! Goodie. I stan vare till att möta beccs först och äta glass och parkera på en bänk i solen och ta igeen :) när eve kom gick vi direkt till sushin, har nog tröttnat tyvärr :/ meen det va gott o kul ändåå hihi.

Kl alldeles för tidigt gick vi och skulle kolla Lerums bal som tydligen började 20 och inte 19 så det va bara till o vänta.. när folket väl kom blev det en himla massa knö och kort tagning! I was the papparazzi, as usual! Fina va dom jaa, och andra lite mindre finaa kanske. men hey! :D

När vi kom hem sen vid 21 va det ända rätta (eftersom vi inte gick uuut) att kolla premiären av the Pussycat Dolls presents : Girlicious.. oooch det gjorde vi så fint med chips o saft i evelinas säng xD sen somnade vi mentalt och släpade oss till datorn och sen heem för min del.

Nu är jag här och ska sova exakt nu. Sitter dock och tänker på een.. sak.. person.. nee who knows, ill never tell haha.. Mobbar jacob för att han går runt o smsar hela sin baaaltid huhu. Adjo


Helg snart elleeeer??!
Jackie

No comments: