Monday, May 5, 2008

big recap before THE big day!

so, here's how it is!

Jag och Eve har bott hos Brandon sedan Valborg, alltså 4 nätter lr nåt. Och nu är jag hemma för första gången med, egentligen inte, tid till att sätta mej o skriva litee! Är sjukligt trött och måste verkligen sova huhu.

Valborg va himla kul! Det var jag o eve som drog till Öjersjö - Förfest hos Fedda som ledde till att bli vår main attraction, för istället för att gå till Club Ace med alla de andra när det var dags drog vi först till kebab house och sedan till brandon! All alone i vårt bästa tillstånd, i en svarttaxi med kebaaaab :D good times! Vi tyckte liksom att det fick räcka hihi..

Sen under alla dessa dagar har det ju varit Basket Festival, och idag var finalen - Högsbo vann viho. Finalen spelades i Lisebergshallen, men alla andra dagar har varit i Valhalla. Där bjöds det på Deathmatches (Högsbo-Bankeryd ja), Lucille in charge av ett boys lag ;D, dunk tävling, 3points tävling, dans, VÄRME, människor (inga nya snyggingar dock) och massa mer huhu bra visst! At brandons har det skett, god mat, för mkt människor(i'll just leave it at that!), och mys :) IDA har varit med och lekt varannan dag typ ;D very good!

MEN.. bahm bahm baaahm idag precis innan vi skulle åka till semi finalen lr något så hoppade jag upp i soffan bredvid ida, och när jag skulle vända mej om kännde jag att mitt knä hade fastnat igen!!! :@ jag HOPPADES på att det skulle gå över meen icke, inga långa lr korta vandringar här inte :( So mamma hämtade mig och nu är jag på kryckor igen! Lyckades hoppa runt i allum lite dock och ta mej själv till finalen så :D

IMON ska jag operera mig uhuu, och gå runt med ont i benet fy.. Men nu har jag blivit lovad att allt kommer gå bra så! mmhm. Lugnan.

Måste ta min andra dubbeldusch nu så jag kan SOVA sen! Ska vara på sjukan 8 och opereras 12.30!

Godnatt Adjo
Jackie

No comments: