Monday, April 28, 2008

so much to say, so little.. ork!

God daaay :D

Ska börja med att berätta hur TRÖTT jag är! Sov på challes bäddsoffa med en filt (faktiskt himla skönt!) men vaknade av att jag dog av värme och av min musik haha, jag hann liksom somna om innan jag stängde av den, flera gånger! lol.. Jag ääär iaf som sagt hemma hos B. Vaknade imorse kl halv 7 typ och vågade inte gå upp ifall the gownups va hemma fortfarande HEJ HEJ här kommer jag haha. Men när jag tillslut chansade, så klarade jag mej till toan. Sen blev det lite Jackie Arklöv genomgång med Charles haha. iaf..

Han och Charles åkte precis till hallen och Eve e nog påväg hit nu snart från skolan! Igår va vi föör uttråkade, jag va hemma hela dagen o kollade massa film och åt massa god middag! Sen drog vi oss till stan med 22 bussen för att äta glass på donken mmhm och hamnade tillslut här :P MEN.. jag har ju inget internet hemma!! så ska babbla ner kort kort om mina festliga dagar som varit ^^

Torsdag @ Sticky Det va himla fint väder hela aftonen! Jag var den ända med vinterjacka för jag ville inte frysa på vägen hem "Ehm du vet att det är VÅR ute va?" JAA mr garderob kille.. haha hello pinsamt. Det va typ tomt i kön, men jag ida eve brandon markus amanda o johanna va redigt taggade haha (ne faktiskt inte) Men väl inne på klubben blev det liv på oss! Jag o johanna sprang fram o tillbaka till baren och fick tillomed beställt lite nachos chips i farten! :P Sen var det dans som gällde för hela vårt gäng :D hemgången blev jag o johanna + victor som driver :D spankie! Vi stannade såklaart på McDs i partille med o störde dom precis vid stängning! mohaha..




Good times!

Fredag @ Bryggan under bron Amanda hämtade mig hemma och vid 6 var vi framme vid den underbara hamnen och kvällens destination! Vi blev mötta av ett gäng väl party förberedda pojkar om man säger så! :P Vissa lite väl mkt kanske haha. Och vi visste redan då att det skulle bli en mycket spännande afton! Inne i minglet hittade jag alla kära old friends(sånna från gymnasiet ja haha) som man saknar himla mycket :( och GU va fint det va, där får vi va i sommar tycker jaaa! Under middagen var vi 120 pers tror jag och det bjöds på himla fin & god mat. Det hölls såklart massa tal, några lite mer slipade på än andra, och massa spännande konversationer ljöd genom salen! Efter all mat va det såklart DANS och mingel till tusen. Och jag härjade runt med amanda och hit o dit med matilda. Vi hade a very good time då vi inte setts sen i höstas typ, och hade massaa grejer att gå igenom och uppdatera varandra om haha samtidigt som vi skrattade högt åt allt galet från förr som vi saknar :D


Kvällen rundades av vid tjugo i 3 kanske!? hade jag koll på klockan? nej.. iaf Såå gick alla till donken och sen till tåget! Det var ju trots allt bara lerums folk på festen så :P Likaså blev denna kväll VÄLDIGT lyckad :) och nu ser jag fram emot sommaren såå mycket så jag vet inte vad!!

Lördag @ grillkväll my place YES, vaknade och mådde soodaar, men tänkte "värt? ja tack" och vaknade tyvärr inte själv i huset, men efter en stund va det tydligen bara jag där ändå :D så jag drog mej ner till soffan och glodde tv! At night dåra, bestämmde vi att det skulle grillas hos mig! Jag Ida o Eve gick lös i bonum och köpte allt haha.. MUMMS va gott det bleev (tack jag grillade). Det va jag eve ida brandon o markus som fick uppleva första gråbogrillningen huhu! Det kom lite regndroppar meen dom blåste vi bort! Vi tjejer skulle va lika coola och traditions enliga med öl till maten, men euw.. det gick inte så bra haha. Efter maten blev det soffan och film! CSI miami YES fina färger, och lite av Haven för deras del. När all gick blev det resten av Haven för min del och massa annat kuul på tv som jag så fint somnade till sen så mamma väckte mej när dom kom hem xD mahah.. bedhead!

SÅ nu lyckades jag ju faktiskt snabblogga elleeer.. typ kanske iaf. Ni som va med mig vet ju allt, och resten.. sorry you should been there ^^

Lycka,
Jackie

No comments: