Sunday, April 6, 2008

why dont you smile for me (:

så.. nu känner jag en mätthet!

Jag och evelina har varit på ett mission (not impossible though) för vi kännde att vi inte kunde svika våra sushimagar såhär sista dagen i veckan! Och när man sitter i en lägenhet med pojkar som är mer inne i vad som visas på tvskärmen är, än vad själva tvn är (:S) blir man lätt rastlös och sprallig i benen! Då bestämmde vi att det finns inget annat att göra än att gå ner till torget och betygsätta deras sushi där! MEN när vi va framme så såg vi att dom inte ens har öppet söndag, what the ass?! och näär man är sugen på sushi kan man inte äta något annat än sushi! So what to do?! Vi åkte in till stan heeelt enkelt, mjukisprydda och allt, toffsen i högsta hugg haha!

Det va den segaste spårvagnsresan EVER! Det va några sekunders underhållning när dte gick på ungefär 16 killar i likadana kläder haha.. alla hade mörka jackor (svarta lr blåa) och jeans.. very festive.. Eve fick en tidning av en "Här! Det e hockey!" okeej, thanks mr.

Väl framme i kungsport och några stirrande ögon senare (ja vi går runt i mjukisar på öppen gata so what haha) så fick vi våra 15 bitar, 9maki med lax 6 lax! och va snabbt tillbaka på vagnen heeem! Vi sprang nästan när vi va framme på torget igen haha "Tycker du att vi är dom enda som går så fort så att vi blir andfådda!" usch vilket fult ord såg jag nu :S stavas det ens så haha?!

Nu sitter jaag i Challes rum iaf o pratar med jaz haha.. Eve hoppade in i duschen o skrubbar bort diverse matdofter från henne/hennes kläder haha.. misstänker jag borde göra desamma! Jag ser veerkligen fram emot en 1½ timmars resa, om inte mer, till Gråbo utaaan musik för min mobil dör när som helst.. gash.

Men men.. ska kanske ut o leka social nu med dom osociala i soffan! Challe e hemma igen och dom vann vihoo! Nästa gång ska vi vara ditt biggest fan Challs! ;D

Bisous

No comments: