Thursday, April 3, 2008

back with my favos..

Heeej.

So, jag vaknade nyss framför tvn i soffaan next to Brandie Evenanii & Challs. Kan det bli bättre :) vi saknar nåt men mmh. Brandon aktiverade sig och bestämmde för att gå o köpa maat för det fanns inget i fryseeen! Får jag följa meed frågade nanii, så nu är dom iväg och Challe spelar på mobilen o jag sitter här med huvudverk o skriveer huhu.

Idag var en himla underbar och goooo dag! Vi vaknade här, segade lite.. sen begav jag o eve oss in till stan för att kolla in vårat älskade OpenSun&GoodLooks i Vasa mmhm! När vi väl va där kunde vi inte motstå att sola så vi tog ut pengar, köpte solkort och did our thaaang haha. Många minnen därfirån ja, inte många som mår bra av sina solarietimes :D Fuuullt med aquafresh!

Sen var vi mycket bruna o fina (röda o varma) och mest av allt nööjda! Evelina kom på att hon hade använt ansiktsförstärkning och det var därför den röda färgen var lite starkare och snabbare påkommen en vanligtvis hahahah.. Mina armar hade en mystisk röd rand upp för hela armen och jag fick en fläck mitt i mellan mina skulderblad!!

Iaf så åkte vi in till stan för att äta suuushi, och vi gick med jackorna i handen utan långarmade tröjor meeed solisar på! UNDERBART. Våren är här, sommaren är nära haha.. hur länge det nu håller i sig :/ peppar peppar ta i trä bllrr blrrbl.. Sushin va miickit god. 3maki med lax och 2 lax.. sen begav vi oss till nordstan, där vi mötte jaz o kom på att vi?! verkligen inte skulle in till nordstan för vi hade inget där att göra haha. soo vi gick till bussen som så lämpligt körde fram samma sekund vi gick ut (oh thank you very much). And then we went back to the Frolunda, and back to B's place.. Vi väckte challs som låg o sov (skolkade), bytte om till våra sooft clothes, och vandrade iväg mot hallen där killarnaaa spelade lite dåraa.. Efter en stund av gossip, evaluations och uppdateringar så blev vi uttråkade och gick till frölunda torg. Där blev vi himla sugna på glass och köpte varsinn glass (Me 2choklad 1 daim, Eve 1 Choklas 1 daim 1 Regnbåde) och vandrade runt lite i affärerna och va för nöjda med våra sommarkläder mmhm! Vi parkerade på en bänk och åt upp våran glass samtidigt som Eve ringde M.M.M och försökte få ur lite luft från honom :) long time no see, visst.. hm.

Anywhooo.. vi gick tillbaka till lägenheten där Challe låg o sov IGEN, lazyass, och efter en stund kom B och alla dog i soffan.. hope they come back soon för jag e sugen på min kebabsallaaad vihoo!

Imon är det fullt upp på schemat igen! Eve ska dansa, sen blire stan, sola, gråbo, tillbaks hit, UTGÅNG! AH vi ska ha kul för oss själva.. the nanii and jackie goes WOOPTI WOOP!!

ska berätta om igår med så jag får det off my brain huhu.. men nu kom dom med maten så misstänker SEN!
have it.
fredut.

No comments: