Monday, April 7, 2008

vaken! alldeles för tidigt..

fy.. jag gillar inte att gå till tandläkaren och jag hatar att gå upp tidigt, speciellt när det är för att man ska gå till tandläkaren!!

Jag är iaf hemma i mitt kalla hus igen (och om det inte fixas i kaminen snart kommer den tyvärr förbli kall ett tag) och jag är ensam! Vihoo. Plus det viktigaste, jag slapp bedövning! Jag behövde inte ens laga haha för det va ett mycket skummt hål tyckte dom, för det va typ ett rakt sträck in istället för en grop lr nåt som det brukar :S så jag slapp! Dom fixade min lagning som ramlat ur och lackade lite BIG SMILE

meen.. tycker du jag e hungrig, jaah. Tycker du jag inte åt någon frukost för jag gick upp 5 minuter innan jag gick och måste vänta tills klockan är 10! Iofs är det om 10 min men nyss va det en timme sen sååå sch.. När jag vaknade DOG jag iaf när jag kollade ut genom fönstret och såg snö!? What the ass. Först tänkte jag att antingen har jag drömt att vi gick runt utan jacka igår, eller så har jag väldigt dålig syn (sämre än vanligt ja). Men nehe det va for real. TYCKER DU ALLA FÅR DET DÅLIGT NÄR DET SNÖAR. Men sen, som jag så fint skrev till nanii, kom väderguden på att han hade slösat på sina krafter för det va så varmt ute så att snön smälte av sig själv. Den va helt enkelt väldigt felplacerad! thankyouverymuuch.

För att fördriva tiden och inte tänka på att jag är hungrig har jag gjort mina 200 situps och med mina hantlar! Igår innan jag la mig för övrigt gjorde jag 400 WIHO succes.. Så glöm inte att skriva upp det.

Sen när tiden är kommen för mig att tyvärr resa mig ur soffan (som jag ska slänga mig i alldeles snart med mitt täcke och mina flingor) måste jag in till stan och möta mister fotografman MED evelina.. annars blire ett nej! Om jag ska bli bortrövad och mördad ska hon med xD good friendship!

Iaf så fryser jag nu och mina armar skakar fortfarande från min WORKOUT haha..

adjo

No comments: