Tuesday, April 15, 2008

summer in the air!

Mumms! Ett himla bra ord för idag må jag säga.

Min morgon kunde inte varit segare och mer useless. Det fanns ingen vettig mat så jag gjorde makaroner med köttbullar (en hel tallrik sallad dock), satt och kollade kanske 3 avsnitt av Dirty Sexy Money, längtade till helgen, rotade fram vettiga männsikort på msn men ingen va ju inne!!

Tillslut när Mr Ovettig himself, sa att jag skulle njuta av min arbetslöshet så länge den varade, ryckte jag upp mig lite! Och himla passande till det frågade Johanna om jag ville haka på henne och Erica till lerum för dom skulle köpa mat och sätta sig ute på bryggan i Aspen och ta massa sommarkort! Såå det va ju alldeles perfekt för moi.



Vi köpte hamburgare med pommes på Moset, parkerade oss på den uppenbarligen väldigt fågelomtyckta bryggan i sjön och åååt och tog massa fina kort :D Jag frös ihjäl med mina sommarsandaler lr klacksor lr va i hela.. man nu ska kalla dom! Tänkte inte på att det kunde bli rätt chilly efter ett tag. Vi var dock mest rädda för att ramla i, ick.

Sen begav vi oss till Gråbo igen, vandrade ut till Röselids lekplatser och hade riddarspel (jag o johanna krigade!) ochgungade i gungorna som aldrig föll! Måste ju varit flera årsen man satt på en lekplats haha. Mina fötter nu ännu mera istippar-style. Sista stoppet blev Bonum där Evelina satt i kassan och dom hade lite fest tydligen för Ida Martin o Alle va inne o spelade basket/åkte skateboard haha. Jag såg en Fanta Exotic och blev SUGEN så jag köpte en och drack upp på näästan en gång :) Nästan lika sugen som jag var på att se Hundtricket! Men det blev en annan dag bestämde vi yup yup.

Imorgon dåå: Vakna tidigt! Göra mej iordning och bege mig till mini-storstaden. Möta eve kanskee äta (dont want to ruin the surpriiise :P ), leta jobb och gå på seminare på CIS för Instituto Marangoni huhu. Ska bli festligt.. få reda på att skolan är greeat men att jag aldrig kommer komma in haha! SIIND. Iaf så vill jag göra något vettigt snart, faktiskt. Om det nu ska vara här (euw) lr utomlands. So tell me somethhing good people!


..förresten! Im confused. Du hade sagt allting eller? Nej vänta, nu hade du sagt allt? nej vänta.. ahaa det va inte sant. Yes, gött.. as long as you're there and im here :)

bisou,
Jackie

2 comments:

Evelina said...

hahahahahahaha diskret vare hääär :D wohoo

Evelina said...

hahahahahahaha diskret vare hääär :D wohoo