Saturday, April 12, 2008

saturday for sure!

Akut bloggande! Ne egentligen inte men en supersnabbis hinner jag väll med så jag slipper skriva en bok sen..

Igår vare mys hos mig med nanii, efter att jag mått illa hela eftermiddagen och halv sovit mig igenom High School Musical 2 Dance along! hahaha
Sen joinade Senne F och Fisen oss mitt i maten :D Vi dog i soffan kollade Djävulen bär Prada och Sin City! Good times!

IDAG så är det Saturday såklart, utgång som gäller! Jag har packat min D&G väska full med grejjer och en extra Svea påse, 3 par skor har jag att välja mellan för en gångs skull! Har tillomed röstat bort ett par som jag lämnar hemma. Vem vet vart vi ska då? Ingen, ovanligt visst. It's part of the plesure.. lr nåt haha..

Eve väntar! Bordet är dukat xD Sallad for the win!

Good times tonight! Jackie

No comments: