Thursday, April 10, 2008

hello drama, hello.

here i am again!

Har som vanligt inte allt för mycket på schemat (när jag är hemma) så det får bli till att blogga! Jag ska sova alldenes snart, är himla trött!

Men men..


Jag o lisa åkte som sagt in till stan en snabbis! Vi maxade underkläder på H&M, måste bara tillägga att jag mår HIMLA bra av underwhear shopping, och vi klömde totalt bort att leta efter sjal som va anledningen till att vi åkte in från början :P Men iaf så hamnade vi på Espresso House NK tillslut där vi drog ut på tiden tills vi åkte till TwistedFeet DA, igen! Get a life Jacqueline. I KNOW. Men om jag inte får dansa ska jag för i hela fridens namn andas dans så mycket jag kan haha.. (minus svett lukten)

Efter att ha (förlåt) halv sovit genom Housen och piggnat till lite under Ninas mtv begav jag mig in till stan igen för att möta nanii och ta en till fika fast på Condeco avenyn! Mysigt värre vaare med alla män (EUW haha) och blickar.. tyvärr. Fullt med gossip som vanligt, lite svårt att uppdatera varandra när vi lever med samma hjärna och tankar typ :P but you get my point. Och vi åt våra classic mackor Conpanni med ost o skinka, lr kyckling i evelinas case med färskpressad juice MUMMA :D och sist men inte minst så kom det en nydansad och svettig Lisa och joinade oss! När vi va mätta och belåtna så gick vi, för fort, ner mot centralen och bussen hem! För att slösa ytterligare några minuter gick vi in på easy 24 och köpte en juice och eve köpte glass! Bussresan hem var långsammare än ever. Vart kom alla människor ifrån!?

Anywhoooo.. Nu är jag hemma igen dåå. Min mamma blir lika förvånad varje gång jag kommer hem haha! Har kollat 2 nya avsnitt av The Hills, för bra, och babblat massa på msn som vanligt! Nu misstänker jag att det är dags att sova.. Simonolono tvingade mig precis att lyssna på Korn - Twist!? lr nåt sånt.. inte ok.

Imorgon.. ska jag till stan, otroligt visst! Söka jobb.. möta upp lisaa :D UMGÅS bra visst.

juuuust det ja! skulle berätta snaaabbt att jag fick nån Aerosmith flipp när jag kom hem för jag hörde massa från tvn och VH1! Så jag sitter o lyssnar på massa old Aerosmith, för bra o för mysigt!

bon soir!

No comments: