Thursday, April 10, 2008

DirtySexyMoney

Jaha du!
Värst va många nya program det börjar överallt! Tonight är det kanal 5 (och tydligen del 2 på kanal 9 som jag kollar nu)

Dirty
Sexy
Money
.
Det är sånt vi gillar eller hur! Lite skeptiska i början, då jag o evelina trodde det va någon form av parodi på en gossip girl reklam som visades, eftersom dom satt i en limo och spelade Young Folks. Very Chuck Bass faktiskt. "Jahaaa hade det börjat igen?" Nu är jag fast och evelina är inne i badrummet och fixar håret :D Misstänker det helt enkelt är min typ av serie :P Jag menar, hur mycket längre från MIN verklighet kan man komma! Det är aldrig fel att drömma, som man så klyshigt kan klämma ur sig (HAHA)
.
För övrigt lyckades jag dra mig ut huset imorse (sen eftermiddag nästan kväll skulle jag vilja tillägga dock) och bege mig till det long forgotten köpcenter Allum, Partille! Till min stora inteförvåning hade jag helt glömt av hur man söker jobb; Hej jag vill prata med chefen! Hej jag letar jobb! Hej det är jag på bilden där ja, mm jag vill ha jobb. Allt hade försvunnit ur min hjärna och jag kännde mig som en gammal pansionär som gick ut vid 80års ålder och skulle söka sitt 54 jobb.
.
Men trots all förvåning så gick det rätt bra! Ska tillbaka imon och prata med några chefer och försöka mig på ett stoort smile och ett himla bra intryck haha.. gash.
.
Nu ska jag springa till tvn igen! och för allas stora intresse:
-
Jonas är mins vettig av oss alla
.
..bisou

No comments: