Wednesday, April 9, 2008

sleepover!

Nuuu sitter jag vid lisas dator huhu. Känner att alla har bärbara datorer nu förtiden.. Kanske är smidigast så :P ANYWHO.. Vi har haft en mysmorgon med frukooost, Days och Oprah! Eller jag va mer inne i Oprah medans lisa satt häär! Sean Penn va gäst och me like him, för grym! Jaja nu går vi inte in på det djuupa spåret haha.. skulle skriva lite snabbt bara!
Igår städade jag hemma hela dagen tills jag begav mig ut med 240 bussen mot lilla varholmen, till Törs vi landa och lisaa! Först hängde jag på hennes jobb sen dansade huuun och körde med sina elever ;P Efteråt gick vi tillbakaaa till hennes jobb o köpte ägg o mjölk, för när vi kom hem sen va det panncakes in the making mmhm!! Och när maja joinade oss var det Die Hard 4 som gällde i tv soffan, för bra va den ju :D tillomed lisa som va lite skeptisk i början tyckte om den!

Nu dåå så ska vi bege oss in till stan lite sen ska lisa dansa och jag ska heem o störa nanii mohaha, vi konstaterade precis att det är Top Model maxande tonight! Och take the lead om den är klar :D:D

Såå det va en snabb o effektiv blogg haha.. nu ska jag gåå men misstänker jag skriver massa sen igeeen!

adjo.

No comments: