Tuesday, April 15, 2008

come to think about it..

..im not scared!
Sitter och kollar Dirty Sexy money! Nere, i min ensamhet, i mörkret (alla lampor och elektroniska maskiner är igång men whatever) och är trött men orkar inte sova! För det första behöver jag Happy series runt mig just nu haha och är osugen på att lägga mej. Men jag känner att jag faktiskt inte är rädd! Om jag stänger av tvn och släcker alla lampor kanske jag känner en annan feeling dock. Meeen det ska jag ju ändå inte göra så ^^

Eve och brandie gick för en halvtimme sen kanske lite mer. Vi hade en myysch kväll med tacoschips dipp och tv/film! Tycker du höjdpunkten var Texas Chainsaw Massacre the Beggining. INTE OK varför ser man den 2 gånger!? Jag blev tillräckligt upprörd sist gash.. Snygga människor får inte dö i filmer, då är dom mer ovettigare än jerusalem nasaret och betlehem tillsammans!
Men en vettig grej fick jag ut ur filmen (som jag alltid kanske vetat dock men..) jag ska ha barn med en grönögd snygging, för mitt barn ska ha gröna ögon! punkt slut. För gröna ögon är det finaste som finns..

Dagen bestod av en stressad nästan obefintlig morgon, då jag vaknade satte mig vid datorn och fick reda på att jag och eve skulle stressa till bussen som gick om en timme. och vi HANN vihoo! Men när vi kom till bussen märkte eve att hon glömt sitt rätta busskort och vi fick lugnt vandra tillbaka och ta nästa buss! Första stoppet blev trappuppgången i gamlestan? typ.. vad det nu heter haha.. och det tog föör lång tid denna gången när jag sopade och eve torkade! fin fint blev det visst! :) next stop blev Super Sushi!! Och idag var vi hungriga och tog 7 bitar. Det va himla uppskattat och himla längesen! Sometimes.. all you need is sushi. När vi va klara kom brandie in till stan och mini-shoppade med oss. Eve found a pair of shoes and i found..ett nytt månadskort haha.

Anywho..

Imorgon skall jag in till staaaden Göteborg och leta jobb! Sen hem och sova lr något för jag e himla trött redan. Allt jag vill nu är att det ska bli helg så jag kan göra absolut inget! För det är ungefär så mycket jag är sugen på (eller har pengar till) att göra! Sååå det så. Are you with meee? mmhm evelina är.





Nu är jag trött.

Jackie!

No comments: