Sunday, April 20, 2008

If you are what you say you are..

snabbaste ever nu for real så jag kan komma till the BIG deal. (för mkt glass this weekend, no big deal)

Denna helgen har jag eve o ida tagit det luugnt lugnt! Frölunda och plugga, tacos, sola, glass!!

Idag hade lisa sin föreställning med Törs Vi Landa i frölunda, hon va himla duktig! Lets stop at that.. love lisa! Innan det hängde the girls ( J E I) i frölunda torg med glass o skratt.. vi träffa först fedja o mehyar, sen yannick o diego. Senare när vi mötte becks va Y o D med igen så vi hängde på McDs coolare än ever.. :S kul vare iaf!

.............


Efter showen begav sig folk hemåt och inte utåt, för första gången på länge! I gråbo var det vandring som gällde, och prata av sig! Tycker du det händer mycket i våra små händelselösa liv. Bra så vi vet att vi lever iaf..

Nu sitter jag iaf häär (phew snabbaste sammanfattningen ever!) och har preciiis kollat klart på Harry Potter och Pheonix ordern. HEJ ÄLSKAR JAG HARRY POTTER ahaa det skaru veta att jag gör. utan att skämmas.. kom på att han e för het i den filmen, helt inte skruttig! Jag ska gå upp o sova snart men ska inte sova för jag ska ligga och läsa boken såklart!! 7an.. den sista.. har läst mer än halva men blir himla deppig när jag läser den haha. För att för det förstaa vill jag inte att böckerna ska ta slut, och för det andra är den helt hemsk och för det tredje vet jag att jag kommer lipa mot slutet och gå in i värsta depp perioden när jag har läst ut den! Eve har konstaterat det hela redan tyvärr! meen hey det är sån jag är!

Så nu va den läsvänligt lång bloggen visst eve xD för din skull ;D du har ju iiingen aning om vad jag har gjort denna helgen så :S mahaha..

usch imon är det måndag tänkte jag säga men det är söndag vihoo! Och nu känner jag att jag babblar så ska återgå till den ovettiga mannen J och hans mohikan broder på msn som babblar om Peter Jöback.

Adjo
Jackie

No comments: