Wednesday, April 23, 2008

soliga dagar!

Nuu är jag hemma vid min dator igen med ett fungerande internet!! Vihoo! Tror det är kontakten det är fel på iaf för jag kraffsade lite på den så fungerade det sen så :D HEJJA MEJ!

iiiialla fall.. nu har jag mycket att gå igenom och ska begränsa mig så mycket så möjligt så det inte blir en bok av det hela..

Måndag Jag och evelina åkte till staden! På bussen fann vi Amanda, och då blev det vi 3 som vandrade omkring i solen! Vi letade festligheter och gick runt i värmen.. Det va mysigt värre med våra skjortor och solglasögon i högsta hugg! Väl hemma i Gråbo hängde jag o eve i bonum och hemma hos henne fram o tillbaka tills jag tillslut drooog mej hemåt i mörkret! Eftersom mitt internet inte funkade gick jag o la mig på nästan en gång!

Tisdag Idag var det tidigt uppgång som gällde! Jag hade ställt mobilen på 9 nånting, men TYDLIGEN kunde inte jag sova och när jag vaknade kl halv 7 av att resten av huset skulle upp och solen lös i mina ögon var det ingen idé att försöka somna om! Så vid 7 försäkrade jag mej om att jag var ensam i huset och släpade mej ner till vardagsrummet och tänkte sola mig på altanen (eftersom mitt internet FORTFARANDE inte funkade), men efter att ha fått borsta bort en äcklig skalbagge och en flygande spindel tyckte jag att det var nog spänning för min del och soffan fick räcka för mej!

Efter att ha duschat alldeles för länge och dansat runt till mina tv-radiokanaler insåg jag att jag fortfarande inte hade bråttom och när eve ringde o frågade om jag hann med 10 bussen vare luugnt! Då begav jag eve o ida(BIRTHDAYGIRL) oss till deras skola där dom fxade.. inte så mycket :D och åt fiskburgare mmh!

I staden sen vare GLASS VÄRME och längtan inför kvällen som gällde! Brandie joinade oss efter ett tag och vi gick runt o underhöll varandra i solen! När vi satte oss nere vid kanalen blev det plötsligt en miljon grader och vi blev nästan attackerade av äckliga måsar! I vattnet flöt det mossiga cyklar och kundvagnar iick..

Afternooon at idas va för musigt! Först hade vi 3 pickning med tunnbröd :D och när vi hade fixat tacosen, blivit gästade av amanda, vare bara johanna kvar! Det ända rätta va alltså att åka och kidnappa henne från bonum där hon så fint satt i kassan! och deeet va exakt det vi gjorde! Nu hade hungern tagit över :D Mumms vare med tacos skaru veta!! Efter att ha klagat på att vi va såå mätta och åmat oss framför andra avenyn, desperate och ugly betty, med fullt av godis och chips såklart, va det dags att bege sig hemåt! Johanna va snäll och släppte av alla..

Efter ungefär 5min hemma i mitt hus fick jag ett sms av evelina "Tycker du vi ska sova hos jonas? Haha han säger att vi ska komma.. loliish" "ok han är seriös. haha" Sååå sen befann vi oss helt plötsligt i Olskroken xD för bra visst! Evelina satt vid datan most of the time och skötte musiken och stämningen :D Jonas låg i sängen och gjorde balett moves och svajjade till Eros Ramasotti HAHA very classy though! Och sen när han ääntligen fick sova ifred för han skulle upp om ca 4 timmar somnade jag o evelina meed i en mysig och nakendeff position! maha sounds goood right.

Idaag dåra vågade vi inte va kvar för länge ifall.. whatever might happen typ.. så vid 9 satt vi på orange express hem! Vi gick till bonum för att hitt en Idahoe men en sån fanns det inte så jag fck nöja mej med mina Cornflakes och gå hem :D Min plaaan va ju att jag skulle sova och sola men eftersom internet inte skolkade längre så sitter jag här.. buh.. väntar på massaa bilder från eve! SEN ska jag nog dö i soffan lite mmhm. Ska installera studsmatta med johanna sen och mysa tonight misstänker jag allihopa i full fart!

IMON är det torsdag gott folk, alltså förfest hos Ida (biggest one ever ;D..) och Sticky med hela ligan för när man fyller år ska man ha minst två firelser :D nytt ord där mmhm learn it and love it.. :P


the Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel

John Mayer - Gravity

...thankyouverymuch.

Så.. lookin forward to see you!

Jackie

No comments: