Thursday, April 24, 2008

im likin' this american boy!

just touched down in london town!
.. i wish, men hey snart.

So! Whats good? Vädret är ju påväg bortåt igen verkar det som :( okej en dag av inte såå soligt utomhus kanske inte behöver betyda att all is lost, men.. This is sweden, kan inte komma på nåt annat som försvar tyvärr.

Jag är smått irriterad fast verkligen inte. Men jag är trött, och jag kunde lika gärna fått sova ut för nu ska vi inte till stan längre! NU är det ju verkligen försent men imorse.. från början nu då. Det är TORSDAG the day we've been waiting for :) och planen var stan med 11.25 bussen och starta förfesten @ idas vid 2 tiden sen.. men när min mobil ringde kl kvart i 10 imorse va jag heelt död, även om jag fått sova 10 timmar för första gången på ett tag (believe it or not :S) men tillslut släpade jag mej upp och när jag sedan rotat djupt i min garderob efter kläder och gått ner till köket såg jag att klockan var kvart i 11 Oops! Palla hinna duscha, göra mig iordning och äta frukost så jag slipper kollapsa i stan, på 25min typ? nej.. PLUS ATT JAG VA AS TRÖTT SÅ MIN HJÄRNA FUNKADE INTE! Precis då ringer evelinaa och frågar om vi verkligen ska åka in till stan för det är dåligt väder och ingen av oss ska handla någonting och jaag ska inte klippa mej för vill se hur mkt pengar jag får imon först.. så NOPE ingen stan idag! AS bra if you ask me, men nu fick jag det dåligt på 2 sätt. 1 jag KUNDE sovit mer och varit lite piggare 2 jag vet inte VILKET av mina 2 outfits jag ska ta på meeej! Jag tänkte ju ta på mej ett set till stan och ha med mig ett annat så jag hade 2 att välja på, men nu går inte det för jag vägrar konka omkring på massa stuff. Så det blev helt enkelt NK shortsen, I v fashion t-shirt och strumpbyxor :P how original lol.


Nu ska jag vandra iväg till evelinaa och hjälpa henne med hennes outfits! :P Jag har misstänkt en mycket spännande kväll, det är sånt vi gillar! Sånna som kan sluta hur som helst haha.. förfester är ju alltid lika kul så där har vi ett säkert funcard haha!

Imorgon är det studentskiva @ bryggan under bron :) KUL jaa, längtar och har äntligen bestämt vad jag ska ha på mej! kommer känna mej gammal o erfaren när jag hoppar omkring med alla soon to ta studenten folk :)

lovely!
jackie

No comments: