Saturday, April 5, 2008

good times, just like old times!

Hola chicas y chicos bonitos!

Soo, idag är en bra dag visst :) Sitter i soffan med Brandons dator i knäet och the Hills på tv och en sleeping Challs next to me. Fedja o Mehyar sitter o spelar i sovrummet, medans Brandon är inne i Challs rum! Ingen ordning på någotning misstänker jag huhu.

Igår, Fredag! Lovely Friday som gick alldeles för fort..
Vi vaknade one by one och Evelina skolkade visst från skolan för hon va hemma hihi. Synd för skolan Tur för oss anda :D Så bestämmde vi oss snabbt att åka och sola eftersom B ändå skulle träna! Så vi begav oss till Vasa där våra favo solarie väntade på oss så fint! Våra solkort tog slut och jag fyllde på mitt lite så jag solade i 21 minuter! (inte allt för smart kom jag på sen dock haha..) och efter denna solningen gick det UTFÖR haahahahah.. nee kanske inte men anywaaay. Som våran nya tradition gick vi såklart och åt Sushi direkt efteråt! 4 dagen i rad mmhm gott ja. och efter det begav vi oss till UF mässan, javisst! Festligt med våran yngre kompisgeneration ;D Kul att se folk, jag längtar ännu mer till studentfesten den 25e april mmhm och Eve is probably going tooo vihoo fest fest! Iaf så gjorde folk ett gått intryck med sina nya företag haha.. dock har jag o eve inte tid till att låta en apa blåsa vårat nagerlack torrt tivarr killar xD den va fortfarande söt dock..

Efter mässan fick jag en snilleblixt, och vi sprang till Korsvägen för att ta orangeexpress hem till gråbo! När vi kom fram såg vi dock att den gick om 31 minuter :S eeh Hejja snilleblixt haha! Men tillslut va vi back in Greylive, ick. Hem o duschaaa, hämta klädeeer, hem till eve o ätaa och sen bege oss tillbaka till VF och förfest hos B! Good times! När vi va framme fick vi goda ord sagda från Brandon "Solat?" hahaha jaaa syns det :D men när vi va i badrummet och skulle göra oss iordning såg vi att VI HADE FÅTT ännu mera solexcem lr nåt.. haha.. (om jag inte skrev det så märkte vi det hos eve! Över hela magen och upp på brösten!!) och nu va det rött och INTE BORTA haha.. såå det va bara att coverup! Det va lite som hade försvunnit här o där but still!? jaja.. nog om det.

Förfesten gästades av: Mej Eve Brandon Fedja Mehyar Amar Patrik Linn Emil.. och Challe and his friends ;D och såklart hade vi med oss en rescue skiva full med bra musik! Challes nya favo-song Nicole-ingen-kan-hennes-efternamn-Sherzinger - Whatever you like. Och tillslut begav vi oss i 2 taxibilar, med mycket lika chaufförer, till Respekt! YES! Lite rädda var vi eftersom det inte har varit lika bra på sista tiden, och vi nästan gett upp hoppet helt! MEN Vice City verkar populärt så why not. och why not ja för det va GREAT :) precis vad som behövdes misstänker jag.. Fullt med dans offcourse, fullt med folk! vem var INTE där liksom! Gooood times helt enkelt, De som hade tur fick tillomed se Yannick Get low! ;D

Som vanlingt går tiden alltid lika fort när man har kul, och speciellt när man är på Respekt.. Så redan vid 2 blev man lite bummes out eftersom man snart måste gå :( men vi festade in i det sista och det slutade med att vi tog taxin till B vid 3 :)

Såå lördag då, vi vaknade.. alla i olika rum haha. Mehyar i Brandons säng. Jag på golvmadrassen. Fedja i soffan. Brandon o Eve i Ami o Charles rum. Festligt visst. Snabba som vi är smet jag o evelina iväg in till stan för vi fick ett SUSHI SUG haha.. 3maki med lax o 2 lax. jaa tack idag igen, no worries! Men sen fick vi bråttom för Evelina skulle på kalas. Så skynda skynda iväg med henne. Jag vandrade omkring i stan lite (utan jacka) men gav upp tillslut för jag kännde en regndroppe haha! När jag va framme i VF gick jag in o letade glass! men ingeen hade ju nötter så jag köpte en vanlig mjukglass, gott ändå visst ^^. Jag ringde Fedja, eftersom Brandons mobil va dööd, och kollade så att dom va kvar så jag kom in i lägenheten! :P Och det vaar dom och dom var lika fastlimmade vid tvn som dom var imorse haha. Den kommande halvtimmen gick åt till att skrapa fram pengar till pizza! Brandon blev hungrig och helt plötsligt skulle dom beställa 3 stycken haha. Det va värre än när vi tjejjer beställde i söndags må jag säga! Jag bidrog med 70kr och sen skrapade dom ihop till 165kr lr något sånt. Men när pizzamannen kom saknades det fortfarande 20, men tillslut bjöd han på dom och gick haha! Vi kollade Meet The Spartans, himla rolig men lite udda haha.. och nu är jag här dåå fortfarande o väntar på Eve :)

Så vad händer tonight? Ingen aning. Ut? Här? Hem? jag är himla trött iaf och har inga pengar till något av det så haha..

anywhoo, nu får jag ont i huvudet och ska leta fram en gorbys xD

Fredut.

No comments: