Tuesday, June 24, 2008

Wild and Young.

(AMERICAN BANG - WILD AND YOUNG)
First of all!
Im sicko, så pallar verkligen inte att sitta här o blogga varje dag huhu. men ska dra igenom saker och ting "snabbt" nu hade jag tänkt..

Second of all! My cuzzo is here noow, med hennes buuuddie från the states! SÅ no more sitta o dega i gråbo inte huhu! (kanske inte gör det annars heller men ah). Måste bara bli frisk först, iih!!!!!

And laast but not least, here is me babbling:
De senaste dagarna har jag alltså bara varit hemma sjuklig, har faktiskt ingen koll på när jag skrev senast (nej jag orkar inte kolla men misstänker det va om midsommar iaf) såå ah. Kollade DaVinci koden 2 dagar i rad vet jag dock xD ena dagen sjääälv, sen.. igår va det nog! Med Evelinaaa huhu. Maxade myset i soffan, vi pausade mitt i Miami Vice (som sög, buuh dig Collin!) och sov i kanske 2 tmmar? Sen hoppade vi till slutet och bytte film mahha..

Idag dåraa. Ingen utgång :( MEN om Tisdags klubben lever upp till sitt rykte iår igen, tror jag inte det gör något om man missar första.. utan deeet tar vi igen resten av tisdagarna hela sommaren haha!Ska sitta hemma med mina americanos ist och kolla fiiilmer som jag maxade på bonum förut :S:D haha.. 1408, Click, Hard Candy, Yours Mine & Ours, When a stranger calls och Hot Fuzz xD Misstänker inköpslistan grundades på SEAN FARIS och.. filmer som suger men som är roliga att ha hemma (when a stranger calls ehm ehm) och so oon and so on :D

Fredaaag är dagen att se fram emot helt enkelt! DÅ ska min förkyldning vara väck, och jag m.fl skall klä upp och gå ut! hihi.. foo sho.

BTW!
En snabb, f.y.i! JAG ÄLSKAR NOAH MILLS mmmhm. OCH SHIA gash.. väntade på landvetter förut medans jag åt min croissant frullee, och fick syn på en tidning! Intee vilken tidning som helst utan GQ, och intee vilken framsida som helst utaan Shia La Beoufs vackra nylle (HETA NYLLE)! Sååå i baught it, no doubt yaah. Och när jag bläddrar igenom finner jag en feting heting bild på Noah!Lite längre in i tidningen hittar jag oxå Chase Crawford, HELLO! Jag ska numera bara läsa GQ, a magazine for men I KNOW! Men tänk.. i tjejtidningar finns det bara massa om tjejer, i dessa är det ju bara massa om killar mmmhm i thankyouverymuch. Hhihi.. we love.



Nu ska jag fixa ingefära té sedan maxa soffaaan resten av kvällen YesPLZ.


I say no more, men misstänker det e dags gash mahaha..

Pusseli
Jackie

No comments: