Sunday, June 8, 2008

Quietdrive..

Åh det skönaste som FINNS är verkligen när man kommer hem och är ensam hemma :D No offense familjen.

Men gash, oså sätta på datan(A) föööör att kunna sätta på bästa musiken på högsta volymen! OCH kolla massa avsnitt av Greek, som jag gjort nu hihi. College. It's a rush. önskar jag kunde säga så men kan säga att jaag tror verkligen att det är sant iaf :)

Nu ska jag stressa till bussen, nja kanske inte men, och möta Vics i stan o fikaa! Igår va det jag victoria evelina som maxade Näset och sedan gick vi lös på La Sombrita haha, och saftade (haha) på balkongen med melon, chips, jordgubbar o öl! Sjukt bra dag javisst!

I torsdags vare Nadjas student som gällde, mottagningen i fiskebäck va roligareee än roligast haha ska lägga in videos o bilder seen! Och utgången skedde till Ferdinand i en mille sekund och sedan Nivå aaall night long! Jag o nadja släpade oss ur taxin och la oss kl 5 i ljuset! Dagen efter va det soft soft soft som gällde hos familjen Joxelius med VINTERVIKEN hahaha och Nadal i semifinal (han vann thankyouverymuch) och cykel till kompisen och äta grillad mat, ready to serve :) festligheter helt enkelt!

När jag kom heeem vid 23 va det direkt till evelina där hon ida jaz underhööll angereds pojkarna (haha lät värre än va det va kanske) och vi dansade tills inte så sent men kul vare iaf :) och jag o jaz maxade jacobs pool vid 2 kanske i 20grader inte allt för fel :D

Så nuuu är jag alltså hemma igen efter några dagar och börjar jobba på måndag :O har haft sån ångest över det, vet verkligen inte varför JO för dom e cp där, men eve sa att det är mycket roligare nu för alla är snälla och softaa :D i hope so! längtar efter mina heta skor o xxl tröjan haha!! :D

hörs sen vettjaaa!

Kisskiss
Jackie

No comments: