Monday, June 9, 2008

It's what you do to me..

Bussen 20.13

So, I've stopped looking at couples cuddling and hugging thinking, Gash I am SO lonely (wich i kind of never really do but anyway..) and noticed im more of a All the hotties are SO gone-thinker! But if the Boyfriend is a not so good looker im really thinking were the HELL are all the goodies and yummies?! And who said I need a boyfriend anyway?! Well, actually I might have said that at some point.. but right noow (sitting on the bus home that is) I dont want one. On the other hand, coming home watching Sean Faris and Rafael Nadal might change my mind.

Dock känner jag ingen stress :D varför skulle jag, i know haha, men ah..it's a subject that insists to appear everywhere aaaall the time från alla håll o kanter, So why not bring it up here?!..

Sommaren är igång jaa, sommarpojkarna har visat sig lite kanske jaa, men inte till den mängd som kommer lite senare in på solåret! Soo my fingers are crossed för the times to come, snaart, och så länge gömmer jag mig bakom brillsen för att få bästa spaningsmode. Dock är det inget att skämmas för om man får syn på något hett, och kastar av sig glasögonen snabbare än snabbast för att simply stair! Still though.. Keep it classy. That goes for you boys to! gash, some of you are SO lame..

Think about it.

***********

Javisst jag har mått illa sen jag satte mig på bussen förut, lol.. why i dont know? iaf.. har fikat med vics @ condeco idaag och hängt en snabbis hemma hos henne! Mysigt javisst. Tror jag har lite solsting faktiskt iih..

Kollar Greek nu och ska sovaa alldeles snart för jag ska upp tidigt och bege mig någonstans med eve o ida :P men känner mest för att sova nu fram tills jobbet så får se vart vi blir av.

Hörde Hey there Delilah nyss och dör föööööööööör jag vill verkligen inte vara här! BUH take me to virginia beach, take me to.. anywhere USA

Börja jobba imon ick, maxa mjukisarna och hörlurarna eh ja!

lite kaos i huvudet igen.
Kisskiss
Jackie

No comments: