Thursday, June 5, 2008

Good days!

Jaa, lycka när solen håller i sig! Vågar inte säga för mycket men denna gången måstee det hålla hela sommaren visst? :D

Nu ska jag alldeles snart hoppa in i duschen och göra mig iordning snabbt för att sedan gå o köpa en ros och bege mig till Fiskebäck på Nadjas studentmottagning! Vihoo, fest :)

Grejen ääär om jag ska med ut sen lr inte? No stress verkligen inte men.. jag gillar ju att veta sånt innan haha även om det verkligen inte behövs.. jag ska inte ha med några badgrejer, FAST nu kom jag precis på att jag kan lämna dom i mammas bil bara annars, men om jag ändå går med ut o sover hos nadja e det bara att antingen åka hem lr åka till näset :P Jaja, nu blev jag förvirrad..

Igååår, vaknade jag och begav mej snabbt til eve o hennes familj som schtekte i Aspen :D Sen degade jag hemmaa och gick ut o gick/sprang vid kvart över 22! Skönt javisst. Otroligt hur mycket äckeldjur som gömmer sig i mörkret!!

Idaaag har jag degat hemma, va ute o gick/sprang igeen i värmen och kollapsade i hallen när jag kom hem haha! Träffade Hamed när jag skulle bege mig, haha, han jobbar tydligen mittemot !

Ohwell, tänkte bara skriva snabbt så det inte blir sådär långt igen! :D Jonas blev arg på mej på msn förut men jag e redan arg på honom så det göör inget :@ nerd.

JUST DET JA! Jag äär ap lycklig för jag har massaaaa ny musik! (thanx to Never Back Down, som jag har sett 2 gånger till jaa)
Nya favoriteer:
12 stones
Quietdrive
the Bravery
Papa Roach
the Red Jumpsuit Apparatus
Rise Against
Mute Math
Trapt
GRR!!
..Jag vill till USA, och inget annat! Tack o hej
Kisskiss
Jackie

No comments: