Sunday, June 22, 2008

Midsommar, Bra dag!

AHAA är det jag som har dom där underbara vännerna som gjorde min midsommar till aaaallt den var!? Jaharuu, det är det verkligen! :)

So. Först, vad har hänt sen sist? Lite shopping inför.. och fler slingor i håret, ingen sömn, jobb! YES let's move on.

Fredag MIDSOMMAR. Vakna med E och I(dom vaknade jag va redan vaken efter 1h sömn :S), göra oss iordning och vandra iväg till Emma för lite midsommar lunch! Väldans mysigt må jag säga. 10pers som sitter och äter/dekorerar pannkakor med banan, choklad, jordgubbar, glass, sylt, SOCKER ^^. Efter det begav vi oss till Gråbo och my crib! Där va midsommarfesten iiii(nte) i full fart, men när folk började droppa in och vi intog matbordet livades stämmningen upp haha! Mycket genom gång av olika ämnen såsom, dans (ehm ehm..) låttexter (pleeeease!) och.. dans(are) maahaha! Kul kul må jag säga, malins Gråbo premiär och allt :D

Vid 22 drog vi in till stan och Respekt! Stället var FULLT som vanligt, och musiken var gaalen precis som vi haha! Temperaturen steg med varje minut.



När det va dags att bege sig därifrån drog efterfesten igång precis utanför :P:D med bög hinkan (lr nåt :S) som tyckte att mina knän inte aalls var tjocka utan väldigt läckra, och mannen på 7 eleven som undrade varför prinsessor alltid hittades så sent på kvälls kvisten (eftersom han faktiskt var singel) HAHA. kul kul :)

Lördag chill. Jag o E sov länge och sött, medans I var pigg o kry redan i tidiga timmar, så när vi tillslut drog oss upp ur sängen fanns frukost + tillbehör på bordet :D MYSPYS. Sen dog vi alla 3 i sängen igen och sov tills 20 tiden något!

Nu har jag kollat Transformers precis och spanat in Shia! Maxade Nadals hemsida förut med, misstänker han är 86a och för het :) Jag och E ska till London och smyga in på Wimbledon mmhm, hur svårt kan det vara!?!



Har funderat lite mer på det dära med skolor o allt sånt nu.. och är allt med o mer inne på Paris! 6 månader lr 1år typ? Sen tänker jag, som vanligt, COLLEGE! Gash.. jag SKA, det finns inget annat haha! Men kanske inte först!? aaaaaaaaaah.. palla krångel.

anywho. imon är det grilla hos pappa. funderar på stan innan! annars blir det måndag :D Ally o henne skompis kommer från USA tisdag! Vihoo!! och jag ska inte jobba förens inte kommande vecka men efter det haha :P




oh well.

Kiss kiss
Jackie

No comments: