Friday, June 13, 2008

Let this be a reminder

First of all.. jag är jätte trött och då slutar det alltid med att mina blogginlägg spårar ur totalt.
Anywho..

Igår kollade jag massa Greek, städade nedervåningen(och mitt rum i en evighet), sen stressade jag till Floda med Jaz (mindre stressad kan jag tänka mig) och glassade omkring hos JL på fest/lite pool! Det var faktiskt riktigt treevligt, jag o jaz stod för egen underhållning! Och någonstans finns en kamera fullt med festliga bilder från kvällen då John tog sig an rollen som papparazzi :)
Idag vaknade/hängde jag jaz stina roman ivan hos jacob, och det fixades frukost, kollades film och lagades mer mat och degades i soffor :D När jag o jaz tillslut drog oss hemåt va jag såå trött så jag vet inte vad! Hemma började jag kolla Greek på en gång (me squeeze the dorkieness men..) och har kollat fram tills nu typ!! Ett antal timmar jaa. Ska kolla avsnitt 20 imon men VÅGAR INTE för avsnitt 22 är säsongs avslutning och jag vill inte deet haha.. ska dock börja kolla från början sen igen och ta notiser om Ashleys kläder och.. allmänt spana på Cappie och Evan! Mest Cappie dock.. yes, ännu en!
v NY MUSIK! the Perishers - Let there be morning


Greek
Nothing like you and I, är från serien och det FETT LÄTT bästa avsnittet hittils! Yes, I almost cried. Ska kolla igen och göra det då bara för därför.. För övrigt har jag kommit på att jag tar väldigt lätt efter serier och filmer bla bla.. i detta fallet serien Greek, för den som inte hänger med, och COLLEGE för den som inte fattar det! GASH im not going anywhere else okej!? Dags att ta tag i det kanske jahaaru, dags att bestämma vilken skola och varför, vart den ska ligga, vad jag ska läsa och hur jag ska ha råd! Det sista bryr jag mig minst om för jag kan gärna slita resten av(inte hela men) biten när jag kommer hem :D för det är FETT LÄTT VÄRT och jag blir riktigt ledsen om jag inte gör det för vill inte ångra det i resten av mitt liv thankyouverymuch. Det andra jag insett är att jag faller lätt för folk (inte på det där dumma sättet folk i tidigare scenarion har påpekat NEJ), och då blir jag ännu mera ledsen eftersom det inte finns några sådana att falla för IRL. Do i sound like a psycho? Yah.. lugnt.

One that doesn't look like a hot male model.. the ones that don't let you down, right?

Cappie
Anywho.. imon är det fredag! Fear no more, jag ska maxa stan med eve på dagen och gå hem och göra mig iordning i lugn och rofylld ensamhet för sen är det utgång! Helkväll helt enkelt, and nothing can stop us tonight!

Gash..
Jackie

No comments: