Friday, June 27, 2008

Shorty get loose!

Jadåå va man klippt igen! :P
Kortare än sist med(frisyrigare än sist med!) :P Jag och Evee maxade Gråbo salongen (salong K) och lekte där hela morgonen haha, tycker alltid det är lika fränigt att hänga i salonger, med girltalk, gossip, blabla osv :D

Tjejen som fixade mitt hår färgade eves samtidigt så det tog ett tag men det va muuusigt, och det blev bara 300kr för mig :D dock nästan 1000kr för eve haha! BLONDIE;D och jag har inget hår kvar typ :O haha men jo, det va finigt, måste bara arbeta lite själv på plattningen!!

Annars dååå, har försökt läsa klart min GQ men icke, för mycket som händer runt omkring haha..men anywhoo vem ska stressa! Jag har läst alla artiklar noggrant och fint såå :) Shia is the best ahaa, för kul när vi sitter i salongen "Eve läs därifrån och ner. 'What the pieces that flew?' 'Yeah, the pieces that flew and hit the wall. Remember that piece?' 'You guys have a good day.' 'I love you, ma.' HAHA pooperazzi Shia LaBeouf v

Ikvääääll blir det "Pre-Gaming" inne i stan och Respekt maahaha! För kul, med snuva och halsont men hey vem ska stoppa mig! Så nu ska vi äta och sen börja röra på oss :)

Au Revoir ma cherie
Jackie

No comments: