Friday, August 8, 2008

Lookin' forward to it!!

Late night chillalalaa?

Efter en mycket seg och lugn dag (home alone, vila uut) sitter jag här nu och kollar What Happens In Vegas.. blev på myshumör men ingen här att mysa med sååå! huhu..:P

Har dammsugit nedervåningen och softat framför datan & tvn GÄRNET! mmh, lycka :) tänktee gå ut o gå meeen, you know me. Måste kolla Never back down några gånger först haha.. DOCK spanade jag in Sisterhood of the travelling pants 2, trailers o grejer idag!! #1 the hotness-monster från Greek är med (Jesse Williams tydligen!) såå I'll probably LOVE IT! maahaha.. gash, mulatt med gröna ögon!? hej kom o.. hjälp MOI! we love :D #2 jag fixadee den första filmen, åååh MYS! Good times. Såg den på eeen gång och ska se den aalltid hihi.

Och mitt i natten.. typ iaf, 1 något, hade jag me myself and I time.. duschaa i hundra år oh så skönt och massa goodie goodie musik for sure!

on my mind
The Dream - Falsetto
.
Nu nu nu exakt nu, evelina har landat och väntar på sina väskor vihoo!
IMON (fast idag) fredag iaf och heeelg! sooom vi har längtat :) så what's up fridaay huh? vem vet :P finns massoor att göra, bara att välja hihi. Jag vet exakt vad jag vill göra maha, ne skoja jag har ingen aning men iaf! :P Nåt kul ska ske iaf.. det har vi bestämt!
.
det snurrar lite fortfarande, där uppe.
.
This is..
Me

No comments: