Friday, August 22, 2008

Speed of time!..

shit, denna veckan har gått fört HÖRRU :D

Bra skit, för det har varit en braa vecka :) tror jag iaf.. som vanligt den här tiden på aftonen är jag lite snurrig och minns inte så himla bra (hello 85år?)

Iaf.. Lincooln my dear big bro är här! Kom i tisdags mmhm. Åker nästa torsdag och missar tyvärr min o eves kära päärty på lördag, inte ok. (20år ftw!)

Vad mer? Riktigt sammanfattat nu då, för helt seriöst har jag glömt allt annat! Onsdag så va Jenna här med barnen och lunchade hos oss vihoo! Mimmi gick runt så söt o bröt på franska vid 7års ålder, och Moses skämdes framför moi och gjorde massa miner som Jenna inte förstått vart han fått ifrån haha.. Torsdag HAHA idag ju? nu minns jag!! Vaknade, åkte till lerum aka SKOLAN!! med eve, och erica och lindaaa för vi är nu aktiva studenter igen! Idag varee engelska B och det blir nog natur B och franskaa 1 hihi.. merci! Sen åkte jag o eve in till stan o mötte Lucille <3<3>vi däckade på Kebabhouse och skrattade goott, sen kollade vi runt lite i stan, blev joinade av Vics, tog ett glas vitt(HAHA) på chez, och skrattade gott mycket mera till!! We like!

.....Rebecca Linder "Men gå med mig ut o rök så kan vi prata om hur skönt det var!!"
I aint sayin no more then that..

Efter det gick vi hem till Vics, dog i soffan, planerade helgen, LÄNGTADE till friday sing-star DRINKING party haha.. yes gooott!!

NU exakt nu med, blev jag confuzzled igen.. :/ ska gå ifrån datan exakt nu, och längta till imon.. och gå runt resten av vägen upp till min säng o vara confuzzled. puuuh.

*
Jackie

1 comment:

Reb said...

hahahahah.. well it waas!