Sunday, August 10, 2008

orkar inte ens bry meej..

Fredag
Vaknade HIMLA sent (halv 5 typ) men ändå lika nöjd för det va Friiidaaay woopti woop!! Skyndade in till stan där Ida o Eve väntade huhu. Efter mycket hit o dit fram o tillbaka in o ut (gina tricot) så va vi framme hos Vicks där det färgades hår (victoriaas!) och förfestades liiitee hihi.




I lila top, part of it virkad (gash) begav jag, och the rest of the giirls till Olskroken och Arons place! Han va hemma med 3 friends och livat vare här när Jag har aldrig satte igång :P Mmm, now you know! :P När vi insåg att klockan var halv 00 och det ösregnade och åskade, bestämmde vi oss för att stay in! Kul kul kul hade vi iaf :D

Sen vare jaag Ida Vicks som maxade gatuköket på järntorget haha! Lika spännande som alltid på det dära stället "fördommar fiiinns".. "Hej! Erkänn du ska beställa falafell? Aah veggohamburgare, men det e ju samma sak! Erkänn du är här för festivalen? Ahaa, gamlestan.. aja!" hihi.. Sen somnade vi hos V med en stackars Jeremy som vaknade och va förvirrad ;D för hans kompis Svikaren lämnade honom utan att säga tiiill.. buuh. Jag o Ida hade kul kul med att dricka mjölk, laughing on the floor när Ida sprutar ut mjölk genom näsan hahahaha!


Lördag
Vakna i stan, inse att vi har bråttom hem haha..


Hemma saktades tiden ner igen dock och folk förlorade suget liteee kanske, men tyvärr alla som ville sova fick tyvärr skippa det :P och kl 20.00 hade vi vallfärdat med buss tåg buss gång hem till Ellie i sweet sweet Öjersjö :) Hungriga som få, satt jag jaz ida eve på en soffa i köket hela kvällen typ haha (med 10min avbrott för att äta ute i växthuset xD).. himla kul hade vi iaf! Skrattade (åt oss själva) och.. drack :P Vi fick med oss Jaz till stan, spraaaaaaang på 5min ner till hållplatsen som ligger föör långt bort, inte ok.



Framme på respaan vare kaos som vanligt :P och sen vare ännu mera kaos(palla skjuta folk) och sen lite mer kaos så jag o eve drog efter 30min kanske? och jag hann bli fattig på dessa få minuter ja.



Vi va rätt lyckliga dock för vi åkte till Kebabhouse mmh, gott! Duktiga som vi (äntligen) är, delade vi på en kebabtallrik med ris :D Sen somnade vi gott framför Judge Judy, i olskroken haha.. Tyvärr va jag lite av den sura otrevliga kompisen den kvällen meeen I hope you forgive me :P

Söndag idaaag, hmm vad är jag mest arg över? irriterad is probably more like it. Jag har ingen aning faktiskt haha. FÖR jag hade verkligen inte kul igår, iaf inte ute. Och.. jag e fattig. damp damp damp cp cp cp apa apa apa.

Såfort jag kom hem somnade jaag, gott. Drömde om samma person som jag har gjort hela helgen typ haha! inte ok. Och.. har kollat film, ska leta upp en ny nu! Och fixa massa mys musik, o sura! Smsar med jaz meed, hon har koll :D hahaha..

Imon blir det stan, sen JOBBA. Tisdag fyller eve år, vihooo! Sen work onsdag torsdag söndag. Nästa vecka ARBETSLÖS. plus att jag ska boka min operation exakt imon! SERIÖST get it over with all ready.. apa!

..but I've realized big brown eyes can hypnotize..

Pallaaa..
Jackie

No comments: