Sunday, August 24, 2008

paaain, so much paaain!

AH ont, överallt!

Vart ska jag börja? Vaad ska jag lämna ute :D

FREDAG! Thee day, jag, hade sett fram emot! Vaknade i lugn takt inte? Me and eve åkte in o mötte lucille och fixade VIRKE haha, and then åkte vi till Vics och fick hemlagad mat mmmh gott!! Och när snyggungen Vici kom med playstation och Sing-star/drinking satte igång..satte resten av kvällen igång!!


Det va viii ladies &..mario miles mike jeremy! mysigtpysigt! Sen hände massa mycket mer hit o dit och ooj helt plötsligt va jag o vici hemma hos marreee! Festligt gaang, och jag va helt kaos o blev glad illa kvickt :) Sov på en soffa mumms.

Vaknade och ville inte vakna. Sen.. ville jag inte vakna lite till!
"Skulle inte du på bröllop?" JO! inteee ok. Släpade mig (bokstavligen) till V, väckte dom, sorrii, och tack vare Vics snilleblixt fick jag duschaa göra mig iordning och låna kläder, very bröllopsanpassat, hihi så det va lugnaaan! Eve vaa på samma buss och förklarade lite av det oförklarlinga ehum ehum :D och sen festade hon med BG resten av dagen! GRATTIS BG!


IALLA FALL, så kom vi hem från Isac och Fridas bröllop exakt för en stund sen! SENT! jag ville in till stan juuv :( men det e lurre för kan tänkaaa mej att min kropp behöver vila, MYCKET och LÄNGE! Plus att jag fick ett myyycket intressting phonecall precis mmhm, we like :D


Såå.. imon? Stan, eh JA!? ska sitta hemma lugn o fin neej? Vill träffa folk, pff, slösa en hel lördag! nee det va inte slös men..jaag fattar vad jag menar hihi! men iaf, another thing. MYS! och jag har ont överallt :(

Cute!
Jackie

No comments: