Wednesday, August 20, 2008

luuugnan!

Jaa idag va ingen stressig dag må jag säga! :P

Fast precis när jag skrev det kom jag på vad jag har gjort idag hahahaha!! För det första vaknade jag o eve ensamma i Vs lägenhet för vi va nämligen UTE igår!! mmhm måndag and all.

Vi satt hemma tröttaa hela dagen och sent sent bestämmde vi oss för att stressa in till stan och gå till Respekt, för att stötta Bell haha :) Mycket spännande! Alla senaste spontanutgångar har varit veery givande och lyckade :D Mer sånt! Emma mötte oss utanför oså va det ungefäär vi 3, tjejer, plus några boys på dansgolvet resten av aftonen :D SJUKT sjuuukt SJUKT braa musik, mmh! Jag dog när varje ny låt började ungefär haha!!

Efteråt åkte vi till Greenwich och åt grillad kyckling med klyftpotatis :D iaf alla som inte beställde currykycling med pasta och fick vänta i nästan 1 timme? och sedan fick nöja sig med samma mat som oss andra hahahaha.. fy. Sen satt vi o softade o skrattade massa mkt, blev körda (till hemlig location) hahaha.. det slutade iaf med att jag o eve fick en god 1 timmas promenad och somnade goott i Vs lägenhet som sagt :)

Planen idaag då var att vi skulle åka hem tidigt, först till lerum, sen skulle jag hem o städa! Meeen vi slöade och ändåå hann jag städa fin fint i huset innan mamma kom hem :D och den hyper glada aktiva damen från skolan ringde så lämpligt på vägen hem så nu e det luugnan!

Eve o Ida joinade mig i soffan framför Fight Club (MMH brad pitt) och sen åkte Ida och blev utbytt mot min bror, Vihooo! Äntligen här från Barcelona! Mkt mkt festligt! OCH jag fick en mkt efterlängtad middag, spagetti och köttfärssås, mmh :) Good times!

Säsongs start av The Hills 4 med, YES tack äntligen maha!! saknat, och inser nu att jag snart kommer gå in i den vanliga "usa-modevärlden" besattheten haha.. men heey, vad ska man göra.


Har druckit maassa mkt glas mjölk idag, helt obsessed!

NU ska jag iaf sova! imon, blir det lugnan.. ska vända tillbaks dygnet for good, både för min hälsas skull (haha) och min budgets skull! :P

Nighty
Jackie

No comments: