Tuesday, August 5, 2008

Mixed up.

Soooo..

Igår va faktiskt inte alls en fullt så katastrofalisk natt at work! Hade mina moments där jag blev lite sömnig och gäspade hit o dit, men satt o sorterade lugnt o fint med Sandra och lyssnade på musik, sen stod jag vid tidningarna med käraste Pelle PK och då hinner man ju inte bli trött :) Det va nästan tillomed lite kyligt, ist för en miljon grader varmt!!

And ofcooourse så hade jag någon på andra sidan sms-rutan som jag kunde terrorisera eftersom han lovat att hålla mig vaken, vihoo! :)


När jag kom hem kunde jag tyvärr inte somna förens 9 så det resulterade till att jag vaknade idag vid 15.35 ungefär! :P Lika seg som om jag bara skulle ha sovit 2 timmar, skumt. Men ingen stress och inga planer iaf så det va skönt! Det tråkiga är att man hinner typ vakna, äta, sen sova lite innan man måste åka igen :P meeen sålänge denna natten är lika smidig och goo som igår så är jag OK! :)

Nuu sitter jag o har snart kollat klart Constantine, himla bra film hihi! Dock vill jag aldrig se (min) Shia dö igen!!


Anything else? Försöker komma på lite låååtar jag kan fixa, behöver ny underhållning på min mobil! Men fick en black-out, som vanligt.. hmm.. sitter och funderar på helgen, what to do what to do! Grejen är ju att vi vet vad vi ska göra men, gash, what to do. This is kind of a test haha, för vad som komma skall! Lite så att nuu kommer vi ser vart alla står, om man säger så.. lr det kanske bara är jag som stressar som vanligt :P för nästa helg e det nya topics to discuss haha :P


LOL anyway..


inget mer nu? neeh..mitt huvud e kaos


Bisou
Jackie

No comments: