Tuesday, August 26, 2008

Dont go waisting your emotions..

HOLA

Det blir inget depp inlägg här intee, men lyssnar på Lay all your love on me, från Mamma mia soundtracket just nuu och dom e ju så himla söta när dom rullar runt där på stranden och sjunger hihi.. we like. we (would) like it to happen to.. me.


Igår, söndag, va en himla mysig dag! Det va fullt hus när Jenna och hennes man kom med Osman Moses och Mimmi hihi, de 3 små trollen, för att grilla och hänga med oss! GASH blev jag taggad inför min franska när dom små småttingarna springer runt o pratar franska med varandra mmh, fusk. Sen efter att ha missat hundra bussar, åkte jag in och mötte Eve, Vics & Vici för att vi skulle hängaa och kolla BIO Mamma Mia, FY va söt himla underbar och bra! Visst sjöng vi alla med någon gång, högt, under filmens gång jaa!

"Bacon?"

Idaag, vaknade jag, lr vänta lite nu somnade jag ens inatt NEJ typ inteee.. skulle iaf upp till Engelskan kl 7.15, inte ok. Evelina va minst lika trött och kom springandes med blött oborstat hår mahaha.. Jocke livade upp stämningen på bussen, han gick iaf att skratta åt, och skratten ökade VÄLDIGT under lektionen.. say no more.

Sen har vi hängt i stan exakt hela dagen. Letade kläder till på LÖRDAG (woopti woop) och planerade med Johan inför LÖRDAG (woopti woop) och avslutade med massaa SingStar hos Vics, blev joinade av Mario Miles Mike & Jeremy, trevligt trevligt nice nice :)! Ooooch Vics ökade på sin blondering! ;D we like!

Nuu är jag hemma och tröött och ska sova exakt nu. Imon blir det nog stan? Om jag inte kommer hem från Vårdcentralen (blodprov) och dör i sängen för är trött non-stop! (time for a work out huh?)


hej dåå lilla duu.
Jackie

No comments: