Monday, September 8, 2008

..shouldn't fall so easily.

ok FIRST of all..

skulle skriva något annat MEN feting efter som jag är kollade jag preciis på trailern till 6e Harry Potter filmen, Harry Potter and the Half-blood Prince. YES lycka, ursäkta mig men MM i die, längta aldrig så mycket hoho! Va faktiskt hiiimla längesen jag läste ut boken nu så i need i need (dork dork). we love.

och second of all så skulle jag skriva något heelt annat MEN eftersom jag håller på att kolla MTV Video Music Awards, exakt nu så vill jag bara ÅÅH skrika av mig om alla sötisar hihi.. plus att jag har (uppenbarligen) saknat the real MTV, med all ny musik, R&B, videos, news.. allt sånt ni fattar! INTE den fula töntiga mesiga sverige versionen dom visar med looser repris serier hit o dit (som jag verkligen redan sett hundra gånger för hundra år sen!). SÅ nu när Rihanna och T.I hade sitt uppträdande blev jag för glad. HON e för ball och HAN e föör söt, MUMMS! "so just live your life!"

den andra sötisen (notera hur jag inte nämner några blekfis namn) är LL Cool J, naaaw, min nya bäbis! Så länge han har kläderna på.. uuh, chilla med magmusklerna, blä! hihi.. men annars.. naaaaw plutten!!
BRA visst :D och Lupee är däär, Chris Bruuun, Jamie Foxx, Lil Wayne and so on and so on! OCH glömde nästan.. gänget från HIGH SCHOOL MUSICAL! HAHA i DIE!! Va aaaldrig så mobbade igen. (lite söt Zach Effron i sin kostym o grejer dock hihi)

anywhoo, news om mig mig mig
pallar inte skriva så mycket huhu. Borde gjort det varje dag efter hemkomsten från sjukan meen har inte kunnat sitta vid datan så länge någon gång så däär har vi framsteg iaf :D

Det har gått braa allting typ! Operationen är väll det viktigaste och det gick braa sa dom. Sen hade jag en dag med ingen mat och bara spy spy spy (scuuse me) och en dag då allt va på topp! Igår hade jag en serious breakdown blandad av ensamhemma-ångest, duscha mina nya boobs för första gången (scuuse me) och.. panik på allt?! intee ok, sjuksystern som jag lipade i örat va iaf snäll och jag blev nästan lugn tillslut när jag somnade..? tror jag..

..va bara någon tillfällig grej iaf haha, och idaag hare varit braa förutom att det gör ont igen!? inte bra? ringde sjukhuset (igen) och det va tydligen vanligt.. men HEY vem har tid att vara hemma och ha ooont, inte jag! Jo förmodligen mest av alla meeen, you get my point!

på ONSDAG 10 september fyller jag åååår VIHO! FEST. inte riktigt, men ni slappa stanbarn som orkar (på min födelsedag EHM!) pallra er hit till lilla jag i Gråbo, är hemskt välkomna och ska bli MYSIGT att träffa FOLKET igen hihihi!!

något mer? förmodligen..

någon e söt, o saknad buuh..
Bisou
Jackie

No comments: