Monday, September 15, 2008

..all I want to say is

ehm jag fick verkligen ingen tidigare tid hos bajjSahlgrenska så får väll förblöda tills på onsdag då. och om dom inte fixar mej exakt då ska jag skrika, högt, i någons öra.

och nu är jag freakin frustrated igen. Behööver träffa mina ladies exakt nu.. vill ha lördag exakt nu med :D Ska hjälpa jaz med exakt allt. Som sagt, hösten flashback exakt samma helg och middag och respekt haha, ballt. Idag ska jag vara hemma och inte röra mig för jag måste läka ihop exakt nu. Hon sa att jag skulle ta bort tejpen and so on själv men EH lätt när det fortfarande blöder nooo i dont spink so missis. Oooch eftersom hösten är påväg har jag himla massa mycket on my mind, för det hör ju liksom till, visst?! tur att musik finns. och mat! ska laga pancakes nu hihi, har tydligen blivit mkt mindre det senaste med, we LIKE. ska försöka hålla det så nu med..

"oh i get so high when im around you baby". (bokstavligen) haha i die
Jackie

No comments: