Monday, September 8, 2008

sjunger mig frisk!

yes!
Idag har jag vandrat omkring i huset och sjungit för (inte) full hals, men så gott jag kunnat utan att falla ihop :D Yaaay! Good good, lite mera energi i mig då alltsååå!

Väntar på att Starsky & Hutch ska börja (20.59!) och ska mysa för mig själv.. again! puuh.

Vaknade FÖR tidigt, eftersom jag somnade 6.30 ungefär? massa samtal and so on.. men hade ju inte mycket annat att göra under dagen så har nog typ tagit igen det iaf så det e lurreee! Är lite hypad inför my Bday onsdag hihi, kanske ska ta tag i mig själv o planera lite? men what to do? jaja.. mina girlies e så braa på sånt, så det ska nog bli kul! Saknar alla och vill träffa dom exakt nu girlies 'n boys!

Kollar Fabolous life of: luxury yachts. and i DIE ha aldrig så stora båtar igen :( landa plan o grejer på haha.. hade för övrigt velat vara ute på en båt exakt nu, och badaa och dyka feting djupt o simma bland söta nemos och sitta på havsbottnen haha :D for real!

glömde vad jag skulle skriva såå nu ska jag förbereda min vattenflaska inför the movie!!
SJUKHUS SNYGG


just gimme a kiss!
Jackie

No comments: