Tuesday, September 23, 2008

mondaay, igen..

fy va lite jag sov inatt! varför? för jag ville inte gå upp kl 7!!Ååh inte ok, att vara på sjukan 1h tidigare men fick iaf skjuts av pappa! Sen var jag klar (klipp klipp) och hemma igen vid halv 10? feeett segt!

Somnade och vaknade vid 5 och städade snabbt, sen kom huset hem och jag somnade igen och vaknade vid 8? haha. ungefär vad hela min dag gått ut på. sova sova sovaa! Piggare nu? Nej! Har mått illa hela dagen med uuh.

Något jag får paniiik över är min HIMLA MOBIL som låter såfort jag är vid datan, för sändningen försvinner och kommer tillbaka hela tiden.. ååh störande när man önskar att det va något annat. hm..

Tillbaka till skolan torsdaaag yao, uh. och himla mysig musik nuu är juu
Ne-Yo - Year of the gentlemen
och
Pussycat Dolls - Halo
Ungefär så snabb är jag jaa haha. mmh någon som vill mysa?
ska hänga upp tvätt exakt nuu sen SOVA! Imon? ingeet, läka..

piis
Jackie

No comments: