Sunday, September 28, 2008

skumma dansk!

jaaa hemma igen efter en mucho avslappnande helg! No worries, no nothing! Glömde aaallt som skulle glömmas och är redo för nytt!!
eh. ne, faktiskt inte..TYVÄRR! va i..


Fast det va faktiskt skönt att komma bort, Danmark är ju så himlaa långt bort :D och vi lyckas alltid skratta 99% av tiden på våra semestrar me myself and I (mamma jag kimb) så det va naaaas. "Bloggade" på mobilen så ska klippa in det sen haha.. ska bara kladda lite om min redan väldigt händelserika afton!

Maxade soffan såfort jag kom hem, första Bourne filmen på tv VIHOO, såg 2min sen bytte jag till Fashion Television thank yoou! Surt när ska jag få se alla dessa Bourne.

OCH när jag väl va inne på modespåret..kollade style.com mejlet, mmh shoppa? mmh jobba? gash MMH FLYTTA?

här är the Sartorialist, himla braa jao. feting soft jobb med huhu..

..och sitter nu vid msn, uppdaterar mig med nanii, letar skor på Payless, planerar imon! Skolaa, sen leta jobb hihi. FYI inget Gambia den här jul o nyår inte neeheedu, min kära mor heard my prayers, oooch vi ska till USA suck on that HA! FETT NICE! Vill åka exakt nu, så jag tar snart vilket jobb som helst ehm ehm. för jag ska till usaaaa blä blä blää :D:D

hihi. LATER
Jackie

No comments: