Sunday, September 14, 2008

freeakin frustrating.

just nu är jag himla mixad:
irriterad
mys(tack The-Dream)
utmattad
saknar
arg
sugen(hello you, hello höst, tack!)
förvirrad
hypad
orolig
SKÄMTAR DU ELLER..


mycket goin on yah, som vanligt. Har faktiskt inte klagat på brist på aktivitet på ett tag? we like!


Igår vare myskalas gott värre @ Vicis place, we like even more! Det va jag ida jaz lucille vici rubina a la ladies! Sen kom jultomten.. HAHA i die, när vi öppnar dörren står Vici o Rubina aka 8mile och rappar.. aah dom lurade folk med sina nya looks, Ruben & Willie HAHA.. för kul. Jag va glad glaaad att jag ens kom dit för jag fick en blodattack när jag höll på att göra mig iordning, och det slutade efter 1timme ungefäär.. ska rnga sjukhuset exakt imon och få en tid exakt samma dag. Palla detta, bajj Sahlgrenska.


Va på middag hos pappa and them förut, massa gott och pengar till miig tack så mycket! Kollade Boog & Elliot med Alicia och hon skrattar som en gris haha!! Mycket stiligt. Sen blev jag trött, så nu e jag trött.. och det blöder igen..så ska lägga mej exakt snart!!






Fredag va spännande, inte.. pre gaming ( i mildaste form ) hos V. Hon satt ensam med alla bäbisar när jag eve denny kom dit haha. Inferno vaaa? no words, sov typ, tyvärr. Jag o eve hamnade iaf på Vasagrillen efteråt och åt råa hamburgare med kalla STRIPS och pulvermos med klumpar i. Evelina från Balkan. Sen dog vi hos V igen.



palla.. ser iaf fram emot allt nu.. typ haha. mmmm älskar att hösten e påväg, flashbacks någon? Lyssnar för övrigt på Rihanna - Rehab, ungefär 3miljoner gånger per dag. and i love it! Sen e jag confzzled, men hey! när är jag inte? lol du e jobbig, du med, väx upp.

PÅ TISDAG FYLLER JAZ ÅR och vi ska fira det exakt i helgen, jag ska va på top och inget/ingen ska stoppa oss! Hypa exakt nu.

"..and I dont feel bad, hell no I aint sad."
Jackie

No comments: