Wednesday, September 10, 2008

BIRTHDAY! My Day, Today!

yaay! 20år, at last!

Värst va jag inte har hunnit tänka på min födelsedag iår haha. Den är ju idaag viho! Vad önskar jag mej? Me don't know. Presentkort funkar ju alltid! Och eftersom jag har hållt mig inomhus för EVIGT nu så behöver jag presenkort exakt överallt :P

Anywaaay.. Mina babes kommer hit sen! WE LIKE, fett längesen nu. Massa chips har vi, och tårta hihi.. såå den som inte kommer, buuh och synd! Hoppas ni kan iaf hihi.. i NEED to see my folks, kommer gå under här hemma annars ju :(
**

Sov ungefär 3 timmar inatt, blev väckt av otrolig sång vid 7 och kl 8 va jag på sahlgrenska med pappa i kanske 5min om ens det på återbesök! När jag kom hem igen somnade jaag gott fram o tillbaka till 14.00! Är helt seg, inte ok? Får börja dricka redbull haha.

STÖRANDE
Jag kan inte knäcka mina axlar helt för mina dumma ärr!
.
..ska platta mitt hår nuu så jag blir varm! Det känns som om något fläktar emot mig!? freakin cold in here!

MYSA
Jackie

No comments: