Thursday, September 25, 2008

..somethings gotta change!

Eh ja?
okej.. imorgon ska jag upp kl tusen tidigt på morgonen, åka till sjukan (klipp klistra) sen antingen, lämna cvn, lr bara åka hem direkt och ha ont, packa, platta håret!! hihi..

Danmark hela helgen dåå! Festligt ändå med hotell i Köpenhamn, kalasa på Vingård hela lördag, och sen hotell igen mmmh med min kära mor och lillasyster. Hej då Sverige exakt snart, vi ses aldrig mer. Nu är jag dansk! HAHA skoja usch, kan typ ropa mellan länderna ju hihi.

Vill ha ett jobb nu jaa. Fokusera på lite annat. Va himla skönt att komma tillbaka till skolan lite idag med, och hängaa med Linda-wifey ett tag och skratta o minnas haha!

Spanat in min HJÄLTE i Heroes(maaah rolig e jag)

För övrigt har jag o Jaz gått igenom väldigt noggrant nästan, på msn, om hur saker o ting ligger till runt omkring! Update plz. uuh, rymma exakt denna helgen och hoppas på att folk andas ut lite.

Men som min kära Lucille smsade förut 'så kan man inte bara gå runt och tycka att allt e soft' . hahah take THAT. men ändå e jag fett snurrig fortfarande, och påmindes exakt förut om varför.. gaash helt SÖT va aldrig det igen. himla jobbig.

Later.
Jackie

No comments: