Friday, September 12, 2008

Ute på vift igen yaay!

Sakta men säkert börjar jag vakna till liv igen!
Sjukt nice, måste fortfarande sova rakt och stilla som en planka uuh, vakna med ont i huvudet varje dag sugeeer..

Anywhoo. Min födelsedag va himlaa mysig :D Det va Jaag, Evee, Idaa, Victoriaa, Vicii, Lisaa, Miiiles, Miike & Jeremy! Vi åt tårtaa, godiis, bullaaar och kollade Idol haha och babblade massoor! Himla mysigt och dom vet exakt what I need to get back to life :D Dags att ge sig ut på äventyr igen :P Försiktigt dock.
.



Igår va en himla mysig dag! Första dagen på egna ben ute i världen igen! haha :P ROADTRIP Först åkte vi bil (lisa körde!!) till Björkö, stannade på Lisas omtalade Ica Maxi och gick löös på godis dricka o chips haha! Sen hälsade vi på hennes pappa på hans very mysiga hotell (TJABBA!) och sen hennes mammaa! Vi fick en fin tour av Björkö helt enkelt! Efter det bar det iväg till Twisted DA och kolla daans yay! Bättre slut på dagen finns ju inte :)


och jag överlevde hela dagen utan att svimma, kollapsa lr.. spy! bra visst :D inte så värst sköna golv på dansskolan dock tyckte jag maja o eve! Men vi överlevdee..

IDAG äre fredag :D ska jag våga mig ut? jaa! Och då menar jag ut UT! förmodligen Inferno? och det är väll kanske inte bäästa stället att börja på hehe.. bodyguards någon? ska sitta ner exakt hela kvällen och leka papparazzi! Kul skare bli iaf, träffa peepsen igen hihi!<3

Smile for me
Jackie

No comments: