Monday, March 7, 2011


Alla har gått och lagt sig. Ovanligt att jag är uppe själv :D Har en träningsklass imorgon bara (och tusen kilo plugg) men ska försöka träffa doktorn innan och få reda på vad som händeer med min hals (halsfluss?) och sedan sitta med på klassen utan att träna, ya digg?
Kollade Winter's Bown nyss med Tess och Tati. Den dom tjatade om på Oscar's galan med Jennifer Lawrence? Den var bra! Lite för hemsk och verklig och..hemsk, tror jag gillade den mer än de andra dock hoho. Resten av dagen har vi varit på 3d med Spencer en snabbis och shoppat födelsedags present till J A K (våra awesome but oh so young neighbors ni vet mahah) och hängt at home typ. Söndag as it should be, som jag brukar säga så fint!


Har även fått fram ännu en AWESOME tumblr sida! Herregu stackars Alex Pettyfer som inte får någon screen time som min bakgrundsbild för tillfället! Och stackars eeer som bara vill se "riktiga" bilder här på min blogg, för det står inte direkt högst upp på MIN lista av grejer jag vill visa. Meeen tänkte faktiskt lägga upp alla ruliga kort vi tagit over here, nu...fast Tati laddar sin mobil med min sladd sååå another day ha? Patience my friends v
 
 Ojoj vad jag längtar tills det är hot hot hot dygnet runt nu alltså! Idag var det riktig sverigevinterkyla nästan! FY! Men grejen är den att samtidigt så blir det så fuktigt, så man känner sig helt stickyicky vad man än tar på sig! Klagar fortfarande inte (A) meeen ah, you get it.
Har även samlat på mig mycket inspiration för ett update-inlägg! Det händer fantastiska saker här ska ni veta, good and bad haha, det har jag nog sagt innan? men aah, det behöver skrivas av sig. Så keep on lookin out och håll ögon och öron öppna.


..cooltjej_88. Godnatt!

LA Baby!

No comments: