Monday, March 28, 2011

Either everyone had a ruff weekend, or something's up.

 Nu är helgen i vilket fall som helst sluut! Är vi redo för den nya veckan? Inte ofta man är det, och kan väll inte riktigt påstå att jag är det denna söndagen heller hoho. Eftersom jag inte sov något mellan fredag-lördag (satt uppe och målade modeller till fashion klassen!) såå tog jag igen det natten till idag.. fantastiskt! Vaknade 13.30. Tänk när man var ung och fri och gjorde det varje helg, HA! Slöseri med tid jaaa. Inte för att resten av dagen har varit så effektiv idag, uuuh.. Imorgon är det aerobics som gäller, och SOLNING om vädret lovar, och plugg!

Igår vare houseparty i West Hollywood. Jag passade in mest av oss alla, vet inte om det var bra eller dåligt dock hahahaha.... det var minst sagt intressant, tror temat för festen vad Döden. Det var utklädnader, pyntat och..uttrycksfullt. Vi stannade inte sålänge, några av oss hann knappt innanför dörren, men som sagt, det var intressant!
Tati! Nytt försök med att fixa din bil, asap, tycker jag! Har redan bestämt att den ska heta The Escape Car! För vissa sånna dagar you know.. Thelma and Louise style, minus slutet såklart!

Försöker onlineshoppa! Går sådär.. hittade lite ringar och tishor här o där, men inget direkt värt! Och palla allt krångel med att beställa då, nejtack. Dags för ett besök på smyckesavdelningen på Crossroads tycker jaaag! ..vintagebutik ja :) Anna, en av mina roomies, har begärt lite tilltuffsning av hennes nya jeansjacka! WIHO! Om jag hade varit designer nu kunde hon sagt "It's a Jacqueline Sandberg design!" Coolt, visst? Sååå den ska jag klippa till och ruffsa upp lite, preciis hur jag vill, så den blir riktigt egen och badass.
 Hella lots of random pictures, tumblr. Den bästa sidan har skaffat lösen? Eller stängt ner sig själv? Vet inte vad som hänt men det SUGER! Levde lite på den sidan juuuu xD Oh well. Har ju en fin lista av diverse bloggar som jag spanar in, så det skall nog gå bra. Nuu måste jag sova. Somna till Adele - Someone like you v
LA Baby.

No comments: