Tuesday, March 29, 2011


..5 and 4 and 3 and 2 and 1

 Hmm, är stressad och har lite panik över imorgon! Har missat en miljon läxor typ, tydligen ..fast som vanligt så stressar jag upp mig i onödan. Jag har det faktiskt över kontroll, måste bara komma igång. UGH, har byggt upp någon ångest över mina tisdagar! Men förra veckan var det ju helt ok, och ska tillomed ha med min dator till engelskan imorgon! Plus att alla clowns and jokers på pianolektionen gör den ganska underhållande (och jag är klar med läxan dit redan hihi)

Så, dags att lugna sig kanske? Har druckit en Venti (large) Caramel Macciato med en extra shot espresso... hohoho. Fort gick det också! Hyper hyper hyper.

Idag blev det lite pooltime efter Aerobicsen! Såå brunheten stiger sakta men säkert. Hoppas solen håller vad den lovat helaa veckan!! Fick för övrigt A på mina goals jag lämnade in sist in class, wohoo! Ska bli intressant nu när jag måste hålla dom också hahaha (A) Sedan hängde jag som en cooling i matsalen och biblioteket! ENSAM! Det ni, to school for cool.
Ingen idé att kämpa för att veckan ska gå fort, för det gör dom inte, samtidigt som dom alltid gör det.. I'm so confuusd. Helgen blir nog kul iaf! Vi måste sansa oss inför spring break dock gott folk! SO SOON! :D Denna helgen som var nu var ju intressant, plugga hela fredag, löste sig ganska bra!

Bambi.. lika cuul som vanligt.

:)

No comments: