Tuesday, March 8, 2011

Trodde det var ett skämt, men nu förstår jag vad dom menade.. juust sayin.


Huuur sugen är jag på min engelskauppsats just nu, ha? HA?! Jag är väldigt redo för att inte bli klar anytime soon, så Hello nattugglor, Who's with me?
Funderar på om jag ska unna mig lite Fashion Illustration först? För just nu är min energi på noll. Kan vara för att jag är "sjuk"? Gick till sjuksköterskan som skickade mig till doktorn, som skrev recept på antibiotika. Såå något är det på gång iaf! Det är mycket nu ja!


Blev ingen träning igår..vi gick till BK istället hahahaha. Och idag tittade jag bara på Aerobicsen, såå nu ligger jag verkligen efter! Funderar på att gå ner en stund sen? Men det hinner jag nog inte, verkligen inte. Sitter i köket med tusen papper överallt och musiken i öronen, ignorerar alla runt omkring mig (hihi) NOLL FOKUS för tillfället!! Men heey, har hittat massa ny musik. DET är ganska värt. Varför har jag massa skola imorgon? Jag vill tattuera mig juu, massor! Kanske är ödet som säger ifrån? Lika bra det:P..

 

Varför är det så kallt? Varför lägger jag så mycket energi på att det är så kallt? Make any sense? Nej not so much. Nu babblar jag verkligen bara känner jag.. "We are young. We run free. Stay up late. We don't sleep. Got our friends. Got the night. We'll be allright!.."


p.s Look who's back! Wihoo, good for you!


Pratade med en favorit Johanna B förut också! LIVE! (eller på telefon i alla fall!) Det ni! Mer sånt. Fick även reda på att det finns en skatepark i Venice (finns nog tusen) och i området kan man även fixa egna tishor, eller tryck på sina Converse! SUGEN!? Johanna B skriv upp det på vår LA to-do lista!

LA Baby!
Jackie

1 comment:

nathalie said...

Hej,

Jag gillar din blogg, du är väldigt kreativ och har många fina bilder.

Jag vill tipsa dig om www.universalpixel.se det är en sida där man kan tjäna pengar på sin design.
Man designa ett t-shirt tryck( kan t.ex. vara ett foto, en text, en målning), delta i tävlingen och folket röstar på bästa t-shirt tryck! Du kan tjäna upp till 10 000kr på din design.

Mvh,

Nathalie Lameri