Monday, March 14, 2011

Giggles..


Modevisningen gick braa, visst? Man måste göra det bästa av situationen, 'cause you get what you get, ni vet! Nu är vi proffs inför next time. Alla hade kul och stämningen var sooft (under själva visningen iaf hahahah)

SÅÅ no more talk om den himla visningen nu tack! Och aldrig mer JLo ft Pitbull...

Jag brukar ju fnissa lite för mig själv ibland, you know (A) Vill inte alltid dela med mig av allt som snurrar runt i mitt huvud, och tror inte folk hade fattat allt ändååå.. MEN nu har jag tydligen börjat göra det in my sleep too hahahaha. Tati sa att jag var vaken när hon gick o la sig igår föör att hon putte till mig typ så fnissade jag, meen nehe du "Jag sov när du la dig?!" "NEJ?! Du var vaken??" Aaaaahahaha, go team Jacqueline!!

Vad drömde jag om mån tro?

Idag var jag även i Malibu. Dit vill jag varje dag tack.
Denna veckan kommer bli awesome, juuust sayin.

No comments: