Tuesday, March 8, 2011


SER NI VAD JAG SER? Det bekräftades tydligen last year.. SÅ anytime snart eller? Går tydligen en 5e säsong nu i England! Herregud I. MUST. WATCH! Kommer dock sakna de gamla karaktärerna tror jag..vet jag. Även om jag sa så när dom bytte från första generationen också, hoho.


Men aaah, Skins! I LOVE. Kollade massa klipp förut på Effy och Freddy :( Buuh, hoppas han uppstår i filmen! Sjuk serie, så jäkla verklig. Duktiga små skådisar for sure. Den ska vi kolla igen när det finns tid! ..och inte är nere för då blir man bara deppig haha, eller för hype för dåå kan det sluta illa!


Tänkte köra slutspurten på min uppsatts nu. Skryta lite om hur lyxigt det är att vara internationell student.. ehm. Varför är jag alltid vaken så sent på måndagar? ..JO för att jag gillar att vara otroligt trött och otrevlig på tisdagar.

No comments: